בנק ירושלים יוצא בקמפיין סלולארי חדש

בנק ירושלים יוצא בקמפיין ייחודי העושה שימוש במדיה חדשנית שפיתחה מחלקת האטנטראקציה של הבנק, בעזרת חברתExtra לפיתוח אינטרנטי וחברתTMS לפיתוח ממשקים סלולאריים. במהלך הקמפיין ישלח הבנק ללקוחותיו ברכותSMS לשנה החדשה בטכנולוגיית Wap Link, המאפשרת ליצור הודעה מחודשת בהתאמה אישית ולשלוח אותה בשנית, לחבר נוסף, על חשבון הבנק. כמו כן, ניתן יהיה להיכנס בלחיצת כפתור לאתר אינטרנט מיוחד שהקים הבנק לצורך הקמפיין ולהתעדכן בו בהודעות ומבצעים חדשים של הבנק.



לדברי דינה פרומוביץ', מנהלת השיווק של בנק ירושלים, "השירות השוטף בבנק ירושלים שונה במהותו מאופי השירות הניתן בבנקים אחרים. כבנק בוטיק המנהל שירות קרוב המותאם אישית ללקוח חשוב לנו לנהל מערכי שיווק המשקפים יתרון זה וליצור בכל הזדמנות אפיקים חדשים לקשר עם הלקוחות, קמפיין המדיה החדשני מחזק את הקשר עם הלקוחות ומעניק להם ערך מוסף באפשרות לשלוח למכריהם ברכות צבעוניות לשנה החדשה."



לדברי אבי מזרחי, מנהל האינטראקציה והמחקר השיווקי של בנק ירושלים, "מדובר בקמפיין חדשני העושה שילוב ייחודי בין טכנולוגיות סלולאריות לטכנולוגיות אינטרנטיות. זוהי אפליקציה ראשונה מסוגה, שפותחה במסגרת אסטרטגית הבנק להשתמש בטכנולוגיות חדשניות ליצירת קשר עם לקוחותיו. במסגרת החלטה זו, השקנו לאחרונה גם את הבלוג הבנקאי הראשון העוסק בניהול השקעות ועוד לפני כן השקנו מערכת אינטראקטיבית לשליחת הודעות SMS."


אולי יעניין אותך

15856pict7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים