בנק ירושלים משיק מערכת תקשורת באמצעות S.M.S

בנק ירושלים החל להפעיל בימים אלו מערכת המאפשרת לבנק לנהל תקשורת אישית עם לקוחותיו באמצעות שליחת הודעות S.M.S. השקת המערכת נעשתה כחלק מהחלטה אסטרטגית של הבנק להרחיב את אפיקי התקשורת הבינאישיים עם לקוחותיו. מדובר במערכת אינטראקטיבית, שבאמצעותה שולח הבנק ללקוחותיו הודעות על מבצעים חדשים וחדשות מהנהלת הבנק ומקבל תגובותיהם במגוון נושאים. בנוסף, הבנק מרחיב את השימוש בדיוור ישיר ללקוח ועורך כנסים תקופתיים בנושאים פיננסיים שונים ללקוחותיו.



לדברי דוד ברוך, מנכ"ל בנק ירושלים, "השקת מערכת ה- SMS נעשתה במסגרת חיפוש אחר אפיקים חדשים ליצירת קשר ישיר ומיידי עם לקוחותינו, המערכת מאפשרת תקשורת ההדדית ובאמצעותה אנחנו יכולים להכיר טוב יותר את קהל לקוחותינו. אני מאמין שדווקא היום כאשר התחרות בשוק הפיננסי גוברת, ישנה חשיבות גדולה יותר להיכרות האישית של הבנק עם הלקוח, ייעוץ ומתן מידע בזמן אמת המותאמים לצרכיו ולהעדפותיו. במשך כל שנות פעילותו, שמר בנק ירושלים על קשר קרוב עם לקוחותיו, ובימים אלו ולאור הסביבה הפיננסית המשתנה חשוב לנו להדגיש יתרון מהותי זה."



לדברי דינה פרומוביץ, מנהלת השיווק של בנק ירושלים, "במסגרת קמפיין לפעילות הבנק בניירות ערך שעלה בחודש האחרון, הועברו הודעות S.M.S המזמינות את לקוחות הבנק לקבל פרטים על פעילות ניירות הערך בבנק. עד כה המערכת זכתה להצלחה גדולה ומאות מלקוחותינו משתמשים בה."



בנק ירושלים משרת כ-110,000 לקוחות קמעונאיים באמצעות מערך של 15 סניפים.

אולי יעניין אותך

15856pict7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים