בעקבות המצב הבטחוני בארץ, חברות רבות דוחות או מבטלות פעילותן אשר הושקע בהם עשרות מיליוני שקלים. בין החברות: קוקה קולה, פריגת ועוד.
עקב האירועים הביטחוניים הקשים החליטה חברת קוקה-קולה לדחות את פתיחת כפר המוזיקה קוקה-קולה 2006 לסוף אוגוסט.עדיין לא נקבע המועד המדויק. כמו כן, הוחלט בחברת קוקה-קולה לדחות לפי שעה גם את הקמפיין השיווקי של כפר המוזיקה. טל רבן סמנכ"ל השיווק של חברת קוקה-קולה:" עקב המצב הביטחוני מצאנו לנכון לדחות את אירועי כפר המוזיקה. ברגע שיתבהרו הדברים נפרסם הודעה על המועד החדש.אנו מקווים כי נחזור במהרה לשגרת החיים השקטה".
מחלבת טרה הודיעה כי בעקבות המצב הביטחוני החליטה להשעות את הפעילות הפרסומית במדיה.
רשת נעלי TO GO: "בשל המצב הביטחוני החלטנו להוריד את קמפיין הפרסום שלנו בערוץ 2 . כמו כן נסגרו בשל המצב נסגרו באופן זמני 10 מחנויות הרשת באזורי צפון".
צפריר גרנט סמנכ"ל שיווק פריגת הודיע כי "בעקבות המצב הביטחוני החליטה פריגת לתגבר את אספקת מוצריה לצפון הארץ. החברה החליטה לתרום ממוצריה לילדי הצפון ובני משפחותיהם. סיירת של פריגת תעבור בין המקלטים ובן היישובים ותחלק ממגוון מוצרי החברה להזדהות ולחיזוק תושבי הצפון."
בנוסף, פסטיבל הפיסול בחול של סופר פארם בוטל, טמפו דוחה את פסטיבל גולדסטאר ופעילויות קדם ופרסומיות נדחות.