בעקבות הפיילוט המוצלח: תפוז סלולר ו- 360 ישיקו במשותף את משחק "הליגה שלי" בסלולאר


משחק הכדורגל האינטראקטיבי- "הליגה שלי", יעלה בקרוב גם בסלולאר. המשחק, אשר הושק באינטרנט לפני כחודש על ידי רשת עיתוני העיר, ערוץ הספורט וחברת ההפקות 360 (בבעלות דדי צוקר וחיים שריר), מאפשר לכל אוהד וחובב כדורגל, להרכיב לעצמו קבוצה וירטואלית, משחקני ליגת העל ולנהל אותה. הזוכה השבועי, הוא הגולש אשר שחקניו צברו את מירב הנקודות בשבוע המשחק. המשחק נוחל עד עתה הצלחה ולדברי מפעילו, בתקופת הפיילוט לבדה, נפתחו כ- 38,000 קבוצות על ידי כ- 27,000 משתתפים.



כאמור, המשחק יושק בקרוב גם בסלולר, הודות לשת"פ עם חטיבת הסלולאר של תפוז, שתפתח אותו באינטרנט הסלולארי. הפלטפורמה הסלולארית, שתפתח תפוז למשחק, תעבוד בכל המכשירים ברשת אורנג', סלקום ופלאפון. בהמשך מתכוונים הצדדים, אף לקיים ליגות סגורות למשתמשי הסלולאר בלבד ובמסגרתן יוכלו השחקנים לזכות בפרסים מיוחדים.



כמו כן, בכוונת החברות לפתח את הפלטפורמה הסלולארית של המשחק, על מנת לשווקו גם לחו"ל, בליגות מרכזיות, הן בכדורגל והן בענפים אחרים.



לדברי דן חן, סמנכ"ל תחום הסלולאר בתפוז – "כיום גולשים באינטרנט הסלולארי בישראל, למעלה משני מליון גולשים שונים בחודש. קרוב לחצי מליון גולשים שונים ביום. למעשה, נוצרה לנו עוד מדיה, עוד אינטרנט, שהולך ותופס חלק גדול מעוגת הזמן הפנוי שלנו – בעיקר של בני הנוער. כל גופי התוכן והמדיה כבר הבינו את זה ונכנסו למדיה הסלולארית ובתקופה האחרונה החלו גם המפרסמים להיכנס לתחום. משחק "הליגה שלי", בגרסתו הסלולארית הוא דוגמא מצוינת, לפלטפורמה, שבעצם העובדה, שהיא מאפשרת לשחקן לפעול בה בכל זמן נתון ובכל מקום, תסחוף אחריה קהל גדול של גולשים ומשתמשים".



לדברי דדי צוקר, מנכ"ל 360: "המשחק הוא דוגמא לפעילות רבת מימדים. המשחק מפעיל את המשתמש בכל הפלטפורמות האפשריות: ערוץ 5, אתר האינטרנט של ערוץ 5, רשת העיר, ועתה גם במכשירים הסלולריים".

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס