בעקבות עתירת עמותת "פעולה ירוקה" נגד הצבת שלטים בנתיבי איילון: "מגה מדיה" תחזק פעילותה בפריפריה

בעקבות העתירה של עמותת "פעולה ירוקה" נגד שילוט החוצות בנתיבי איילון החליטו בחברת שילוט החוצות "מגה מדיה" שלמרות הטענות חסרות הבסיס, לדבריהם, של הירוקים, יש להיערך למצב בו לא יותר פרסום שלטי חוצות בנתיבי איילון ולהרחיב את הפעילות בפריפריה.



יובל שטרית מחברת "מגה מדיה": "העתירה נובעת מצרות עין ולא משום סיבה אחרת, השלטים מוסיפים לנוף". "שלטי החוצות בנתיבי איילון מכסים בנינים מכוערים וגרוטאות" ממשיך שטרית. "אם יורידו את השלטים, איילון יראה יותר מכוער. מבחינת איכות הסביבה אין שום סיבה להוריד את השלטים, להיפך. הנוף באיילון אורבאני והשלטים מוסיפים לו צבע ועניין".



בחברת שילוט החוצות "מגה מדיה" לוקחים את איום הירוקים ברצינות ומחזקים את פעילותם מחוץ לאזור המרכז.


אתמול העמידה "מגה מדיה" בחיפה מגה-שלט בגודל 350 מ"ר (בחריגה של 30 מ"ר מהגודל הסטנדרטי). שלט החוצות ממוקם כקילומטר מצומת הצ'ק פוסט לכיוון צפון על כביש הקריות, לרוחב בניין המבודד ברדיוס של 150 מטר בשדה פתוח, מה שמבליט אותו יותר.



השלט החריג עלה כחלק מקמפיין ארצי חדש של חברת UMI לטנדר שברולט סילברדו תחת הסלוגן "יותר מכל טנדר אחר" והוא עלה לתקופה של חודש בעלות כוללת של כ-100,000 ₪ בלבד, מחיר הכרות לרגל חיזוק פעילותה של "מגה מדיה" בפריפריה.



דני מולדבסקי, מנכ"ל "מגה מדיה" מסביר מדוע יש צורך בשילוט חוצות בגודל חריג: "שלט ענק הוא שלט תדמיתי, אשר בולט מעבר לשלטים מתחרים בשוק המכוניות. הפריצה של הטנדר מחוץ לשלט עצמו קופצת לעין משום שאינה שגרתית. לפחות באזור הצפון הנראות של הטנדר הזה היא בליגה אחרת".



מולדבסקי מוסיף: "אנו שמחים להשיק שלט חוצות חדש בציר הכי עמוס בחיפה שעוברים בו מדי יממה מאות אלפי אנשים שיחשפו למסר הפירסומי של לקוחותינו. למרות שלדעתנו התנגדות הירוקים לפרסום שלטי חוצות בנתיבי איילון חסרת כל טיעון הגיוני ואמיתי, אנו מוכנים לתרום למגמה הגוברת לפרסום בפריפריה ובערים גדולות מחוץ לתל אביב".

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים