בפעם הראשונה מזה 30 שנה: חברת "פלפוט" זכתה בתואר זכיינית השנה של חברת הענק "דיסני"

חברת "פלפוט", הזכיינית בישראל של חברת הענק דיסני (Disney) בתחום מוצרי חזרה לביה"ס מזה 35 שנה, זכתה בפרס היוקרתי – זכיין השנה. הפרס נמסר לחברה ע"י נשיא דיסני למדינות מרכז ומזרח אירופה, המזרח התיכון ואפריקה בכנס זכיינים שהתקיים החודש בת"א. הפרס ניתן על הפגנת יכולת עיצוב גבוהה, יצירתיות, חדשנות במוצרים וגידול מרשים במכירות. "פלפוט" החברה הגדולה בישראל בתחום מוצרי החזרה לבית הספר מפיצה ומייצרת מגוון מוצרים רחב ובעלת דומיננטיות בשוק בקטגוריות השונות.



הפעילות העסקית של חברת "פלפוט" כוללת שלושה תחומים עיקריים:הראשון, תחום חזרה לבית ספר ומוצרי פופ, חלקם הגדול ממותג בדמויות דיסני ביניהם מותגים קלאסיים כגון מיקי מאוס ופו הדב ומותגים חדשים כגון – Cuties, Witch, Marie. מותגים נוספים הם:PUCCA , סנופי, Rip curl, אינו יאשה ואחרים. תחום שני הוא תחום כרטיסי הברכה. בתחום זה "פלפוט" מייצגת את חברת "הולמרק" האמריקנית, שהינה החברה הגדולה בעולם בתחום כרטיסי ברכה ותחום נוסף כולל מוצרי תיירות.



דיסני ישראל הנה שלוחה של חטיבת מוצרי הצריכה של דיסני העולמית. לחברה כ-50 זכיינים ומפיצים של מוצרים נושאי דמויות דיסני בקטגוריות שונות לתינוקות, ילדים, נוער ומבוגרים. דיסני מוכרת בישראל באמצעות זכייניה מוצרי צריכה בהיקף שנתי של כ- 75 מיליון דולר בשנה בערכים קמעונאים. בין זכייניה של חברת דיסני נמנים חברות כגון קימברלי קלרק, דלתה, תג-לי, פוקס, כיתן, ידיעות, מודן, משחקי יצירה, אילנית, קל-גב, שטיחי כרמל וחברת "פלפוט" אשר זכתה בתואר זכיין השנה.



בשנת 2004 חל גידול של כ-15% במחזור חברת "פלפוט", גידול דומה החברה צופה גם ב-2005. השינוי חל בזכות עבודת צוות של הנהלה תוך שיתוף בין כוחות ניהוליים מנוסים אך צעירים מתוך המערכת הכוללים: מנהלת שיווק, מנהל מכירות ומנהל רכש בשיתוף עם מנכ"ל ומנהל כספים חדשים.



מאז ביצעה "פלפוט" שינויים במותגים. מבחינה אסטרטגית המטרה היא ללכת עם מותגים מובילים ומצליחים תוך שילוב בין מותגים קלאסיים כגון: פו הדב, מיקי מאוס, ברבי וסנופי ומותגים חדשים דוגמת: PUCCA, פיות, Rip curl ואינו יאשה.



חברת "פלפוט" הוסיפה השנה חידושים בתחום חזרה לבית-ספר כגון: תוספות נצנצים ובד לבד על המוצרים, עטים המהבהבים בזמן הכתיבה, שימוש ייחודי במגנט על גבי ארגוניות ועוד. מתוך מטרה להרחיב את מגוון המוצרים לפלחי השוק השונים, "פלפוט" החלה לפתח גם ליין רחב של מוצרים לשעות הפנאי, ביניהם: תיקי אופנה, סל כביסה, פח מבד לחדר, מעמדי עפרונות, ניירות ומעמדי פלאפון, פנקסים בכריכה קשה ורכה, אגרות וברכות עם דמויות "קופצות" ומחבקות ועוד .


אולי יעניין אותך

יודי רקאנטי וסיגלית הורן גלפרין קרדיט משה נייס
מימין- גיל סמסונוב, סרן עומר באומן שחזר שנפצע במהלך המלחמה בעזה. בנו של יורם
16157pica6

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
davidocvich-monkeytech
עודד טהורי צילמה אפרת קופר