פיירי ((FAIRY, משיק בישראל את "פיירי מקס פאוור" בבקבוק "אחוז ולחץ" חדש,
ללא פקק שצריך לפתוח או לסגור ושמוציא כמות מדויקת.
סקר צרכנים שערך המותג, גילה כי 76% מהאנשים מתוסכלים מכך
שאינם יכולים להוציא את טיפת הסבון האחרונה מבקבוק הפיירי שלהם, והם נוקטים בשיטות
שונות ומשונות על מנת לנצל את המוצר על תומו. 73% מהאנשים מאמינים שרחיצת כלים
גוזלת יותר מידי זמן, ו 78% מתרגזים מהלכלוך המצטבר על פיית הבקבוק.
אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל: "אנו
נרגשים להוביל את השוק עם החידוש המסעיר הזה, של מצרך יסוד בבתים. מתחילת הדרך,
פיירי השיקו מוצרים שהפכו את המטלות היומיומיות לפשוטות, מהירות וקלות, מבלי
להתפשר על איכות הניקוי. אנו שמחים שהשגנו את המטרה הזאת עם 'פיירי מקס פאוור' החדש."
את הקמפיין החדש יוביל הפרזנטור של
המותג בישראל ב 14 השנים האחרונות – ישראל אהרוני. בצילומי הקמפיין החדש אהרוני יוכיח שגם בגיל 70 הוא יכול לעמוד על הראש
ולהפתיע כמו הבקבוק החדש.
הקמפיין
הופק על ידי C מקבוצת
פובליסיס, המטפלת בתקציבי הפרסום של מותגי פרוקטר אנד גמבל בישראל ובמספר מדינות
באירופה, והוא עתיד לעלות בפריסה ארצית רחבה בערוצי הטלוויזיה המובילים וברשתות
החברתיות.