בקמפיין חדש למותג בירת הפרימיום סטלה ארטואה: Perfection has its Price

מבשלות בירה ישראל עולה בקמפיין פרסום חדש למותג בירת הפרימיום סטלה ארטואה, באמצעות משרד הפרסום, שלמור אבנון עמיחי, בהשקעה של כ- 3.5 מליון ₪.



הקמפיין יעלה בטלוויזיה, קולנוע, עיתונות ושלטי חוצות , ויושק תחת הסיסמא: Perfection has its Price.



לבירת הפרימיום סטלה ארטואה כללים ברורים למזיגה והגשה נכונה. הסרטון, באורך של 60 שניות, צולם בחו"ל ומתאר את ניסיונותיו של ברמן ברכבת למזוג, בצורה מושלמת, את הבירה סטלה ארטואה עבור הלקוח. סרטון זה הינו הסרטון הייחודי של המותג שעלה בברייק הזהב בגמר כוכב נולד 2005.



הסרטים של סטלה ארטואה בעולם ידועים כארוכים במיוחד, ומשדרים איכות מקורית ויוצאת דופן. הקמפיין החדש מחדד את ערכי מותג סטלה ארטואה כבירה יוקרתית, תחת הסיסמא "לשלמות יש מחיר".



אמיר יפרח, מנהל השיווק של מבשלות בירה ישראל: "סטלה ארטואה הינה מותג בירה מהמובילים בעולם: הצלחתו הגדולה מתרכזת בעיקר באירופה ושיאה באנגליה שם הוא מספר אחת במכירות.


מטרת מבשלות בירה ישראל, למצב את סטלה ארטואה כבירת הלאגר היוקרתית ביותר בישראל, ולהגיע לנתח שוק של 5% משוק הבירה המקומי בתוך 4 שנים.


המותג סטלה ארטואה מייצר סרטים המתארים בצורה הטובה ביותר את מהות 'לשלמות יש מחיר', והדבר בא לידי ביטוי גם באורך הסרט. הקמפיין החדש מתאים למהלך השיווקי של סטלה ארטואה בחו"ל, וממצבה כבירה יוקרתית ואיכותית".



נירית מיטל, מנהלת מותג סטלה ארטואה: "סטלה ארטואה נמנית בין הבירות הנמכרות ביותר בעולם. לא מדובר במותג בירה פשוט, אלא בבירה פרימיום, שתהליך הכנתה סודי ומורכב. הקמפיין מדגיש את איכות הבירה, עקרונות המזיגה המושלמת ואת צביונה השונה ממותגי הבירה האחרים."



סטלה ארטואה היא בירת פרימיום, בעלת טעם וצביון מיוחד, שניתן לזיהוי בקלות. בשנת 2004 היתה לבירה הנמכרת ביותר באנגליה לשנת 2004, והחמישית במכירות עולמיות.



שוק בירות סופר פרימיום בישראל נמצא בתנופה אדירה בתקופה האחרונה. בשנת 2004, חל גידול של 25% במכירות בירות סופר פרימיום.


אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
 משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח