יום העיון יתקיים ביום ב', 18.9.2006, בבית לשכת המסחר תל-אביב, ויעסוק בהעלאת המודעות לחשיבות איכות השירות. במהלך הכנס ירכשו החברים כלים להכרת גישות לאיכות השירות, חשיפת "מדד אמון הציבור", תוגבר המודעות לדרישה לשירות מצד הלקוחות, כל זאת תוך למידה מניסיונן של חברות מצליחות.
איכות השרות שכל ארגון מספק ללקוחותיו תלויה בגורמים רבים הנעוצים בהיבטים ניהוליים, ארגוניים ושיווקיים בארגון עצמו. נקודת המוצא להבנה אמיתית של נושא איכות השרות ללקוח מקורה בהכרה שאיכות השרות נמדדת מנקודת מבטו של הצרכן בלבד.
באירוע ייקחו חלק בעלי עסקים מתחומים שונים, מנכ"לים, מנהלי מחלקות ובעלי תפקידים ניהולים הנדרשים לעבוד מול לקוחות בעבודתם השוטפת.
בין המרצים באירוע יהיו: גב' גלית אבישי-מנכ"ל אמון הציבור, בנושא השירות מנקודת מבט צרכנית ובקורת צרכנית כמנוף לשינוי, מר מאיר לוי, מרצה באוניברסיטת בר אילן ויועץ בתחום ניהול התפעול והשירות, בנושא מקום השירות וחשיבותו ובנושא גישות וכלים לאיכות שירות גבוהה יותר, מר אבי קלפה, סמנכ"ל חטיבת הלקוחות בחברת YES, בנושא מהפיכת השירות בחברת YES, מר ציון גינת, סמנכ"ל לקוחות בחברת אורנג', בנושא תפיסת השירות והיישום בחברת אורנג' ועוד.