ישראל מצטרפת היום למדינות המפותחות בעולם המערבי בהן נמכר הבשר הטחון הטרי ארוז. בקר תנובה תייצר את הבשר הטחון הטרי במפעל המשוכלל שלה בבית שאן על פי הסטנדרטים האירופאים המחמירים ביותר ועל פי הנחיות משרד הבריאות בצו המיוחד שפרסם בנושא. צווי משרד הבריאות נכנסו לתוקף לאחר שאושרו גם בוועדת העבודה והרווחה של הכנסת.
פיתוח המוצר הושלם זה מכבר והתעכב עד לכניסתם של הצווים החדשים.
הבשר הטרי נטחן ונארז ללא מגע יד אדם במפעל בקר תנובה בעמק בית שאן. עם השקתו, נפתחת לראשונה בפני הצרכן הישראלי אפשרות לרכוש בשר טחון טרי, באיכות הגבוהה ביותר. בתנובה צופים כי הבשר הטחון טרי ארוז יהווה כ- 45% מסך המכירות של בשר בקר "אדום אדום". המוצר החדש יתרום לביסוס המותג כולו ולגידול משמעותי במכירת מוצרי בשר בקר טרי באריזת נוחות בשירות עצמי.
לצורך שיווק הבשר הטחון בנקודות המכירה, הקימה תשלובת בקר תנובה מערך הפצה ייחודי, בהשקעה של כ – 2 מליון $. כחלק מההיערכות בהתאם לדרישות משרד הבריאות, קיימה החברה הדרכות בנושא ההובלה ודרכי הטיפול בבשר בקר טחון לכלל בעלי התפקידים במערך ההפצה והמכירות, בכללם הקצבים בנקודות המכירה ומובילי המוצרים.
בשר הבקר הטחון הארוז של תנובה מצטרף לסדרת מוצרי "אדום אדום", המציעה לצרכנים בשר בקר טרי ארוז במדף השירות העצמי. פריסת המוצר תבוצע במתכונת "כתם הדיו" שהוכחה בהצלחה בעת פריסת כלל מוצרי "אדום אדום". המוצר יימכר ברשת הריבוע הכחול בחנויות מגה וסופר סנטר. בשבועות הקרובים צפויה התרחבות פריסת "אדום אדום" גם לחנויות רשת שופרסל.
לדברי יורם קרין, מנכ"ל בקר תנובה, "הצרכן הישראלי ייהנה לראשונה ממוצר המוצע ברמת הסניטציה וההיגיינה הגבוהות ביותר, כשהוא יכול לדעת את מקורו של הבשר הטחון ולהיות בטוח באיכותו, באחידותו ובטריותו. בקר תנובה מפקחת ואחראית באופן הדוק על כל התהליך – משלב גידול העגלים ועד למכירה לצרכן, לרבות הקפדה על שרשרת הקירור".
רמי לוי, סמנכ"ל שיווק בבקר תנובה, אמר כי "השקת הבשר הבקר הטחון הטרי "אדום אדום" הינה בשורה לציבור הצרכנים בישראל, אשר יוכלו ליהנות מבשר טחון, טרי, איכותי באריזת נוחות, הנמכר ישירות מן המדף והעומד בתקנים המחמירים ביותר. האיכויות הגבוהות נמצאות ברף העליון שממנו נהנים הצרכנים במדינות המתקדמות בעולם זה שנים". לוי מדגיש כי "מדובר באחד המהלכים המורכבים ביותר, מבחינת הייצור ההפצה והשיווק, שבוצעו עד כה בישראל בתחום המזון. אין ספק כי המהלך יוביל לשינוי מהותי בהרגלי הצריכה של בשר טרי בישראל: החל בעבודת הקצב, ובאופן עבודתו ובסיגול הרגלי קנייה וצריכה חדשים בקרב הצרכנים".