ברונזה לגיתם BBDO בתחרות פסטיבל ניו יורק בקטגוריית שילוט חוצות – קיר אורביט פרופשיונל

הוכרזו היום הזוכים בתחרות פסטיבל ניו יורק – משרד הפרסום גיתם BBDO זכה בפרס הברונזה עם שלט החוצות הקריאטיבי לחברת ריגלי.



תחרות פסטיבל ניו יורק קיימת כבר 50 שנה ומזהה את העבודות הטובות בעולם בפרסום, העיצוב והשיווק. בהתמודדות בתחרות זו נמדדים קריאיטיביות ואפקטיביות בתקשורת הגלובלית.



אסי שביט סמנכ"ל הקריאטיב בגיתם: " הזכייה בפרס הינה הישג כפול – הן ברמה הקריאטיבית והן ברמה השיווקית: שילוט קריאטיבי שיצא ממדינה קטנה מקבל הכרה בינלאומית וברמה השיווקית חברת ריגלי השכילה לקחת שילוט חכם וקראטיבי ממדינה קטנה ולהשתמש בו בכל העולם במדיה קונבנציונלית כמו שילוט חוצות.



בתחרות השנה התחרו מעל 60 מדינות ומשרד הפרסום גיתם BBDO עלה כאמור כפיינליסט בשתי קטגוריות: קיר אורביט פרופשיונל – מנקי חלונות וסרט חלב תנובה מועשר בברזל קטגוריית- מגנטים.

אולי יעניין אותך

יודי רקאנטי וסיגלית הורן גלפרין קרדיט משה נייס
מימין- גיל סמסונוב, סרן עומר באומן שחזר שנפצע במהלך המלחמה בעזה. בנו של יורם
16157pica6

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

עודד טהורי צילמה אפרת קופר
דלית וינטראוב מנהלת שיווק עמינח צילום טל טרי
מייסדות סמייל (1)