הוכרזו היום הזוכים בתחרות פסטיבל ניו יורק – משרד הפרסום גיתם BBDO זכה בפרס הברונזה עם שלט החוצות הקריאטיבי לחברת ריגלי.
תחרות פסטיבל ניו יורק קיימת כבר 50 שנה ומזהה את העבודות הטובות בעולם בפרסום, העיצוב והשיווק. בהתמודדות בתחרות זו נמדדים קריאיטיביות ואפקטיביות בתקשורת הגלובלית.
אסי שביט סמנכ"ל הקריאטיב בגיתם: " הזכייה בפרס הינה הישג כפול – הן ברמה הקריאטיבית והן ברמה השיווקית: שילוט קריאטיבי שיצא ממדינה קטנה מקבל הכרה בינלאומית וברמה השיווקית חברת ריגלי השכילה לקחת שילוט חכם וקראטיבי ממדינה קטנה ולהשתמש בו בכל העולם במדיה קונבנציונלית כמו שילוט חוצות.
בתחרות השנה התחרו מעל 60 מדינות ומשרד הפרסום גיתם BBDO עלה כאמור כפיינליסט בשתי קטגוריות: קיר אורביט פרופשיונל – מנקי חלונות וסרט חלב תנובה מועשר בברזל קטגוריית- מגנטים.