'בריאות כללית' מפעילה שירות באתר האינטרנט במסגרתו ניתן לקבל תשובות מרופאים מומחים במייל האישי

'שירותי בריאות כללית' מפעילה שירות ייחודי באתר האינטרנט במסגרתו ניתן לקבל תשובות מרופאים מומחים לשאלות במייל האישי .השירות מבטיח לגולשים, גם אם אלה אינם לקוחות ה'כללית' להתייעץ עם מיטב המומחים של הכללית במגוון תחומים תוך שמירה על פרטיות. השירות מאפשר לקבל הדרכה ומידע נוסף על הנושא המבוקש, אפשרות להתלבט ולשאול שאלות נוספות שלא עלו במפגש עם רופא, להציף התלבטויות וקשיים וגם לקבל ולהעשיר ידע. השירות ניתן בנוסף ל- 25 הפורומים השונים המנוהלים על ידי רופאים מומחים באתר.



במסגרת השירות יענו כ-30 רופאים מומחים מטעם ה'כללית' בתחומי ההתמחות שונים. השירות החדש מגדיל את מגוון הכלים שמעמידה הכללית עבור לקוחותיה באינטרנט על מנת לדאוג לבריאותם.



לדברי שי אלמוג, מנהל אגף השיווק וקשרי לקוחות "האינטרנט הינו כיום כלי עבודה מרכזי ונוח עבור הלקוחות לקבלת מידע בריאותי, על כן הנגישות לשאלת שאלות במייל מהווה הקלה ללקוחותינו, ומאפשרת להם לקבל תשובות גם על שאלות שאולי לא היו טורחים ללכת עבורן לרופא. שירות זה משלים את שירות מוקד האחיות הפועל מזה כמה שנים והוכיח כי הוא מסייע לרבים לקבל תשובות לשאלות רפואיות בזמן מהיר ובאופן מוסמך. המייל אינו תחליף לפורומים הרפואיים המנוהלים על ידי מומחי הכללית ומהווה השלמה במקרים של שאלות נרחבות יותר".

אולי יעניין אותך

Disney100
alon-loria(6)
pexels-pixabay-48148(3)
podcast10
dismey1
gadi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח