ברליץ, בית הספר ללימוד שפות והכשרות בין תרבותיות, יוצא בקמפיין ארצי חדש למגזר הכללי, למגזר דוברי הרוסית ולמגזר החרדי. הקמפיין תחת הסיסמאות "לא משנה באיזה שפה תבחרו לדבר, הנחות בברליץ ברישום לקורסי לימוד לקראת הקיץ" יעלה בכל תחנות הרדיו בארץ ואתרי אינטרנט, בהיקף כספי של 1,000,000 שקלים, ( "אדלר-חומסקי").
הקמפיין מורכב מסדרה של שני תשדירים, האחד השיר "אחד מי יודע", והשני מספר את סיפור נדודיו של משה ובני ישראל במצרים בהם אדם שאינו יודע אנגלית מנסה לבטא עצמו כשהוא מתרגם את המילים לאנגלית. הסיטואציה העולה משני התשדירים הופכת למצחיקה ומאפשרת למאזינים להזדהות איתה.
לדברי גדי בלייכר, מנכ"ל ברליץ ישראל הקמפיין הנוכחי תוכנן באופן שיהיה אינטנסיבי על מנת שישיג את היעד המרכזי שלו: לאפשר לרבים ככל האפשר להיחשף לשיטת ברליץ ולהציג בפניהם את שיטת לימודי השפות שהוכחה בעולם כטובה ביותר ומבוססת על אינטראקציה אמיתית בכיתה, "בשונה משיטות אחרות מבוססות כמעט ב-100% על עבודה מול מחשב, השיטה של ברליץ מבוססת על שיח ותרגול מילולי ואישי הנתמך רק בשוליו בעבודת מחשב". לדברי בלייכר, זו גם הסיבה שהמדיה העיקרית לקמפיין היא הרדיו "כמו שהרדיו מבוסס על דיבור ושמיעה, כך גם שיטת הלימוד של ברליץ ועל הרדיו משמש ככלי להעברת המסר בצורה היעילה ביותר וממוקדת קהל יעד".