ברליץ, בית הספר המוביל ללימוד שפות והכשרות בינתרבותיות, מעלה קמפיין אינטראקטיבי במרכזו משחק נושא פרסים. באמצעות המשחק המוכר מועבר המסר: בברליץ לומדים לדבר כל שפה במינימום זמן ובמקסימום תוצאות. הקמפיין, בהשקעה כספית של 100,000 שקל יעלה באתרי האינטרנט MSN ונענע.
במרכז הקמפיין משחק "זיכרון" אינטראקטיבי בהשתתפות הגולשים בשלוש שפות: רוסית, סינית ואנגלית. אחד מהגולשים יוכל לזכות בקורס מתנה בשפה האנגלית בשווי של 4,500 ₪.
לדברי גדי בלייכר, מנכ"ל ברליץ ישראל, הקמפיין מציג את הערכים הנכסיים של "ברליץ" ובראשם: "בברליץ לומדים לדבר כל שפה במינימום זמן ובמקסימום תוצאות". עוד מציג הקמפיין את האפשרות להשיג תקשורת ושיח רהוט בביטחון תוך חווית לימודים שונה וייחודית המועברת באמצעות משחק המחשב.
לדבריו, בהתאם לכוחו הגדל של האינטרנט בפרסום ושיווק פונה ברליץ לקהל הגולשים שמחפשים בתי ספר ללימוד שפות ומייעצים להם באמצעות כלים כיצד לבחור בבית הספר המתאים ועל מה חשוב להקפיד טרם ההרשמה. מטרה נוספת של הקמפיין היא לחשוף את קהלי הגולשים לשירותים החדשים שניתן למצוא באתר האינטרנט של ברליץ: בדיקת רמה אישית ללא תשלום ולימודי שפה מרחוק בכיתה וירטואלית של ברליץ.
בחירת השפות במשחק: רוסית, סינית ואנגלית משקפות את ההיקף הרחב של השפות הנלמדות בברליץ, למעשה כל שפה מדוברת בעולם.