רשת "הרמוניה לבית", המייבאת ומשווקת כלי בית, מתנות, מוצרי טקסטיל, ריהוט משלים וחפצי נוי, מדווחת על צפי של 20% גידול ברכישת מתנות וכלי בית לחג הפסח. שוק המתנות וכלי הבית יגלגל בחג הפסח הנוכחי כ- 3 מיליארד ₪ .
מירן מלכה מנכ"ל ובעלי רשת "הרמוניה לבית" מציין כי, "הגידול נובע מכך, שהצרכן נוהג כיום להשוות מחירים ולקנות במקומות שמציעים מחירים אטרקטיביים".
לדבריו: "השוק כיום דינאמי מאוד ומוצף ברשתות המוכרות כלי בית ופריטים לעיצוב הבית. רשת הרמוניה לבית, מתחדשת במגוון מוצרים גדול המגיעים אל מחסניה על בסיס שבועי, מה שיצר עודפי מלאי מסוף שנת 2017 ומאפשר לרשת לצאת במבצע חסר תקדים לקראת חג הפסח – 70% הנחה על כל מלאי החנות למעט רהיטים שימכרו ב- 60% הנחה".
מסקר שערכנו בקרב לקוחות הרשת עולה כי, ישנה העדפה ברורה לבחירת מוצרי בית על רצפת המכירה, בעיקר שמדובר במתנות. עוד עולה, מהסקר לקראת חג הפסח כי הצרכן הישראלי מוציא בממוצע על מתנה למשפחה ולמארחים בחג הפסח בין 100 ₪ עד 290 ₪.