בשורת הפחתת הסוכר מגיעה גם למותג הבינלאומי החשוב – שוופס

יפאורה ממשיכה את המהלך האסטרטגי של הפחתת הסוכר גם למותג  שוופס – גם הוא יהיה מהיום ללא מדבקה אדומה יחד עם נראות חדשה והשקת שני טעמים חדשים : הדרים ותפוזים

המותג הבינלאומי המצליח שוופס של יפאורה מצטרף למהפכת הפחתת הסוכר עם מתכונים חדשים למגוון מוגזי הפירות ובמהלך רחב שכולל גם נראות חדשה לסדרה כולה והשקות חדשות ומרעננות.

הפחתת הסוכר בשוופס בדומה להפחתת הסוכר ביתר המותגים בשיעור של כ-50%, ולהמתקת המשקאות יתווספו סוכר פירות (פרוקטוז), הממתיק סוכרלוז ובחלק יהיה שימוש במחזק הטעם אריתריטול.

מנהל אגף השיווק של יפאורה, יניב פרנקו: "יפאורה מצרפת את המותג החשוב שוופס למהפכת הפחתת הסוכר ולאחר עבודת מחקר ופיתוח, גם סדרת משקאות המוגז פירות של שוופס מוצגים במתכון חדש ומופחת קלוריות. אנחנו שמחים להציג גם את משקאות שוופס במתכון החדש – מופחת סוכר ובכך להמשיך את המהלך שהתחיל עם מותג תפוזינה ומותג קריסטל שיוצגו על המדפים ללא מדבקה אדומה יפאורה ממשיכה להתאים את עצמה לפרופיל הצרכן החדש, המודע והחוקר".

 

כל חומרי הגלם במשקאות של יפאורה מאושרים לצריכה על פי תקנות משרד הבריאות ועומדים בתקני האיכות הנדרשים בישראל.

אולי יעניין אותך

לוגו חדש
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''
BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
אביסרור דירה להשכיר הדמייה
אסטרטגיה שיווקית
מתחם LAGO - חתונת מיכאל וחן - צילום גיא סידי (844)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

unnamed
__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
קרן קופרמינץ - סמנכל שיווק סחר ופיתוח עסקי דלק ישראל צילום סיון פרג' (1)