גדעון עמיחי, שותף בפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R, יהיה הישראלי הראשון אשר ישמש כשופט בתחרות הגלויות הבינלאומית INTERNATIONAL FREE CARD AWARD שתיערך לקראת סוף החודש בפריז. את ישראל מייצגת בתחרות חברת הגלויה של שלי, אשר התבקשה השנה לראשונה, לגייס נציג ישראלי לחבר השופטים המונה 10 אנשי פרסום בכירים ממדינות שונות בעולם. גדעון עמיחי, נבחר על ידי שלי רוקח, מנכ"ל הגלויה של שלי לייצג את ישראל בתחרות ויהיה אחד מ 10 אנשי פרסום בכירים מרחבי העולם שישפטו בתחרות.
INTERNATIONAL FREECARD AWARD, הינה התחרות הבינלאומית לתחום הפרסום בגלויות, המתקיימת מדי שנה בהשתתפות 24 חברות לפרסום בגלויות מהמובילות בעולם, מ – 24 מדינות שונות. התחרות נערכת ביוזמת ארגון IFA (ברית חברות הגלויות העולמית, בו חברה גם הגלויה של שלי) המהווה את האיגוד הבינלאומי של מדיית הגלויות. מדובר בתחרות במסגרתה מוענקים פרסים בינלאומיים על קריאיטיב יוצא דופן המותאם לפרסום בגלויות, תחום הידוע כפורץ גבולות וחדשני.
את התחרות פותח כנס בינלאומי בן שלושה ימים, בו מתקיימים מפגשים ודיונים בהשתתפות נציגי 24 החברות הגדולות בעולם בפיתוח המדיה, חולקים תוכניות עבודה ופועלים יחדיו לקידום המדיה בעולם. הכנס יפתח ב – 24 באוקטובר וייסגר בתחרות שתתקיים ב – 26 באוקטובר. כזכור, השנה, לראשונה עלה בישראל, באמצעות הגלויה של שלי קמפיין בינלאומי למשרד התיירות היווני שהובל על ידי הארגון.
גדעון עמיחי מסר היום כי: "אני שמח להיות הנציג הישראלי הראשון בתחרות ייחודית בה נבחנת בקפידה היכולת הקריאטיבית של המדיה בגלויות להתחבב על קהל הצרכנים הנחשף אליה. יצירת המעורבות האמיתית של הצרכן עומדת בבסיס הקסם האמיתי של המדיה הזו והיא אשר תבחן במהלך התחרות. להבדיל ממדיות אחרות בהן לרוב הצרכן הוא פסיבי, כאן נדרשת יצירת אקטיביות אמיתית שתעודד את הצרכן לקחת גלויה. יהיה זה מרתק לבחון מקרוב את הקריאיטיב הנעשה בעולם בתחום ספציפי זה ולדעת שהגלויה של שלי היא חלק ממנגנון בינלאומי הפועל בשיתוף פעולה לקידום המדיה".
שלי רוקח, מנכ"ל הגלויה של שלי ציינה כי: "אני נרגשת לקראת הכנס והתחרות וגאה מאד בעובדה שלראשונה יש לנו שופט ישראלי בתחרות. אני מודה לגדעון עמיחי על שהסכים לקחת חלק בתחרות למרות שזה נפל על תקופה לחוצה ומלאת חגים. במפגשים מהסוג הזה אנו בוחנים מקרוב הצלחות ופיתוחים של חברות בתחום הגלויות בעולם, מאחר והארגון כולל נציגות אחת מכל מדינה, אין חשש לתחרות בין חברי הארגון דבר המוביל לקידום אינטרסים משותפים, ללמידה האחד מהשני וליישום הצלחות. התחרות כשלעצמה היא שיא האירוע שכן זוהי התחרות היחידה בעולם המודדת מדיה בלעדית וייחודית הדורשת קריאיטיב שנון המבודל בדרך כלל מהקו המוביל את קמפיין הפרסום של הלקוח. אני מקווה כי נחזור עם פרס מכובד כפי שהיה בשנים קודמות".
חברת הגלויה של שלי הוקמה לפני כ – 12 שנים על ידי שלי רוקח. החברה מתמחה בפרסום וקד"מ חווייתי ב – 700 מוקדי פנאי ובילוי באמצעות גלויות. החברה מפיצה כמיליון גלויות פרסום מדי חודש בפריסה ארצית לקהלי יעד שונים אך מוגדרים. עם לקוחות החברה נמנים: ישראכרט, תנובה, UMI, דיפלומט, מפעל הפיס, קוקה קולה, לאומי כארד, גלוברנדס, ביו פט יבואנית נוטרו צ'ויס, עיריית תל אביב, בזק, האגודה למלחמה בסרטן, נייקי, בנק לאומי, פלאפון, אתר REST, מוזיאון ישראל ירושלים, מכון גתה ועוד.