גוגל משיקה דפים עסקיים – מדריך ראשון

לאחר חודשים רבים מאז הקימו גוגל+ את הרשת החברתית החדשה שלהם, הם סוף סוף הבינו שכדאי להמשיך ולהוציא פי'צרים חדשים…


אמש הגיח לעולם הבייבי החדש שלהם – דפים עסקיים בגוגל+ , דהיינו בדומה לפייסבוק, מעתה כל אדם שמשתמש בפרופיל אישי בגוגל+ יכול לפתוח דף עסקי לביזנס שלו.


אמה מה? לאחר שסקרתי כל הבוקר את המערכת החדשה, מסתבר שהפיצ'ר החדש עודו מוגבל בשימושיו. דהיינו, אין שום בעיה להקים דף עסקי וזה נחמד אך מלבד העובדה שניתן לשים בו תמונות פרופיל בבאנר העליון ולכתוב בו פוסטים יש חוסר מאוד גדול באפשרות להטמעה של אפליקציות חיצוניות, לשוניות, ועוד מיני שימושים אליהם ככל הנראה התרגלנו כבר מדפי הפייסבוק. יחד עם זאת, ניסיתי למצוא יתרון שיש להם ואין לפייסבוק וכנראה שהעניין טמון בקשר ישיר עם הלקוח! המעגלים מאפשרים למעשה לדף עסקי לנהל שיחות עם קבוצות שונות של לקוחות מהדף. זאת אומרת שהדף הוא לא רק אמצעי להפצת תוכן/מאמרים וכתבות/עדכונים אלא גם ערוץ קשר ישיר. אני כמנהלת של דף עסקי יכולה ליצור צ'ט קבוצתי עם הזרמים שלי בדף באמצעות הפיצ'ר-hangouts.



בכל שאר הדברים כגון: מעבר בשימוש בין פרופיל לדף ושימושי דף אל מול פרופיל, דפי גוגל די זהים לדפי הפייסבוק.


חסר נוסף שעדיין מורגש בכלל בגוגל+ הוא העובדה שאין פרסומות. יש שיראו בכך יתרון אדיר כי הגענו למצב שקיר הפייסבוק שלנו נראה כולו כבר כמו פרסומת מהלכת עם הטיקר ועם כל הדברים שמרצדים בו אבל בעולם העסקי יש יתרון לרכישת פרסומת לניהול קמפיין לדף עסקי.

לא רק דפים יש מהיום בגוגל פלוס אלא גם אפשר לראות ביוטיוב את קטעי הוידאו שחברים שלכם ראו ואהבו.גוגל+ הוסיפו אייקון קטן של יוטיוב בצד שמאל של המסך כדי להציג את הקשר ביניהם ובין יוטיוב. הנה הוא כאן לפניכם:



בשלב זה ניתן ליצור דפים באחת מחמש קטגוריות על מנת להקל עליך בזמן הרישום:



  1. מוצר או מותג
  2. חברה, מוסד או ארגון
  3. עסק מקומי או מקום ('דפי Google+' מקומיים נבדלים מקטגוריות אחרות של דפים מפני שיש להם תכונות נוספות המאפשרות ללקוחות להתחבר בקלות למיקום הפיסי של העסק. לדוגמה, דף מקומי כולל מפה של מיקום העסק ואת הכתובת, הטלפון ושעות הפעילות שלו. )
  4. אמנות, בידור או ספורט
  5. אחר

ובכל זאת בעודכם עומדים להקים דף עסקי בגוגל+ אתם שואלים את עצמכם מה ההבדל בין הפרופיל שלי בגוגל+ לדף עסקי בגוגל+ או במילים אחרות- למה אני צריך להקים דף עסקי כאן אם יש לי כבר פרופיל אישי:


הבדלים בין 'דפי Google+' ל'פרופילי Google+'


דפים דומים מאוד לפרופילים אבל ישנם מספר הבדלים עיקריים:



  • דף לא יכולים להוסיף אנשים למעגלים לפני שהאנשים מוסיפים את הדף. למידע נוסף.
  • ניתן ליצור דפי Google+ עבור מגוון ישויות שונות בעוד שניתן ליצור פרופיל רק עבור אנשים.
  • ברירת המחדל של הגדרות הפרטיות של הרכיבים בפרופיל של הדף שלך היא ציבורית.
  • לדפים יש כפתור +1.
  • דפים אינם יכולים לעשות +1 לדפים אחרים והם גם אינם יכולים לעשות +1 לדברים אחרים באינטרנט.
  • דפים לא יכולים לשחק משחקים.
  • לדפים אין את האפשרות לשתף עם 'מעגלים מורחבים'.
  • דפים לא מקבלים התראות באמצעות דוא"ל, טקסט או הסרגל של Google+.
  • דפי Google+ לא יכולים להשתתף ב-hangout במכשיר נייד.
  • לדפים מקומיים יש שדות מיוחדים העוזרים לאנשים למצוא את המיקום הפיסי של העסק. למידע נוסף על 'דפים מקומיים'.





אוקיי, אז הגעת לקטע בו השתכנעת שאתה רוצה להוסיף דף עסקי בגוגל+. להלן הדרך לעשות זאת:


כדי ליצור דף +Google:אפשר להיכנס ישירות לקישור כאן או לפעול צעד צעד ע"פ הכללים הבאים:



  1. היכנס לפרופיל Google שלך .
  2. בצד של הזרם שלך, לחץ על צור דף Google+.
  3. בחר את הקטגוריה של 'דף Google+' שאתה רוצה ליצור.
  4. לחץ על צור.





לאחר שתיצור את הדף, בצע את ההנחיות להגדרת פרטי הפרופיל . כל הדפים הם ציבוריים ברגע שהם נוצרים, אבל כשתהיה מוכן להכריז על הדף שלך ליותר אנשים, עבור אל הזרם של הדף שלך ולחץ על-הפץ את הבשורה שבצד הדף כך תוכל לגרום לכך שכל מי שבפרופיל הציבורי שלך ו/או נוספים שתוסיף, יקבלו הודעה על הדף החדש.




תוכל לערוך כמעט כל דבר בפרופיל של הדף שלך כולל המבוא, הפרטים ליצירת קשר והאתר. כדי לערוך את הפרופיל של הדף שלך:



סיימתם להקים את הדף והריהו כאן לפניכם!


ומה עכשיו? אפשרויות שיווק פתוחות בפניכם בעיקר נוכח העובדה שהדף גלוי לכולם (ציבורי) ברגע שיצרתם אותו


אך אם אתם בונים על קמפיינים גדולים בדף, תחשבו שוב! יחד עם לידת הדפים בגוגל+ נולדו גם סדרה של חוקים שגוגל+ מבקשים שתקפידו עליהם, בין כל החוקים שהם יצרו משפטית


חשוב שתדעו שאסור להריץ תחרויות, הגרלות, מבצעים, קופונים או מבצעים כאלה ואחרים ("קידום") באופן ישיר בדף הגוגל+ שלך. אפשר להציג קישור בדף הגוגל+ שלך לאתר נפרד שבו יבוצע הקידום שלך כל עוד אתה (ולא גוגל) הוא האחראי הבלעדי לקידום שלך...(ותודה ל Ady Bertschneider על המסמך המפורט שהפיצה בעניין).


אז מה אתם אומרים? יהיה, או לא יהיה שמייח בדפי הגוגל+?


פורסם על ידי טלי אלבו בבלוג של Letsfaceit.co.il המספקת ייעוץ לשיווק ברשתות חברתיות

אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח