השינוי
הינו החל מהבקבוקים ומהפחיות, דרך האריזות ועד הלוגו האייקוני והמוכר של המותג. גולדסטאר
הוא הרבה יותר מעוד מותג ולכן ישנה חשיבות רבה אף יותר לרענן את הנראות שלו אחת
לתקופה. העיצוב
החדש שומר מצד אחד על הייחודיות השורשית המזוהה עם המותג הוותיק, ע"י הענקת
נוכחות משמעותית לכוכב המוכר של גולדסטאר, ומצד שני מוסיף לו נופך רענן, חדשני
ועדכני.
הבקבוקים
החדשים של המותג יימכרו בבודדים, במארזי שישיות של 330 מ"ל ובמארזי בסקט
(שישיות של 1/2 ליטר בכל בקבוק).
אורי
אלדר, מנהל שיווק גולדסטאר מסר: "אנו מאוד מרוצים מהתוצאה הסופית של בקבוק
גולדסטאר לשנת 2021. המטרה הייתה לעדכן את נראות המותג בצורה שרלוונטית למגוון
קהלים, מצעירים ועד למבוגרים ואנו מאמינים שהעיצוב החדש יצליח לעשות זאת."
מחירי
המותג אינם משתנים בעקבות העיצוב החדש. לכבוד
המאורע משיק המותג באתר BLEND את "הסטאר הבא של ישראל" – מארז מיוחד וחגיגי
הכולל בקבוקים עם העיצוב החדש, לצד כאלה הנושאים את העיצובים הישנים שליוו את
המותג לאורך השנים.