גוליבר משיק קמפיין דיגיטל חדש בכיכובו של אמן החושים חזי דין

אמן החושים חזי דין, נבחר לשמש כפרזנטור של קמפיין דיגיטלי חדש של חברת התיירות גוליבר לקראת עונת התיירות הקרובה. מדובר בקמפיין הראשון אותו קוטף דין והוא גם היה שותף לכתיבת התוכן והקריאייטיב מאחוריו. המסר המוביל את הקמפיין הדיגיטלי, שעלותו נאמדת במיליון שקל, הוא "ככה זה כשיש בינינו קליק" ומאחוריו עומדת ההבטחה של אתר גוליבר להעניק ללקוח שירות אישי, אכפתיות, מציאת פתרונות עבורו והקלה על החששות שלו, לא רק לפני ובזמן תהליך הזמנת החופשה, אלא גם במהלך החופשה עצמה ולמעשה עד שובו של הלקוח לביתו.



הקמפיין שיעלה לאוויר בימים הקרובים, צולם לאחרונה בנמל התעופה בן-גוריון, שם הפתיע דין נוסעים, רגע לפני המראתם לחופשה בחו"ל, וביקש לקרוא את מחשבותיהם כשהמטרה הינה לגלות אילו דברים הם היו רוצים שיקרו להם במהלך חופשת החלומות שלהם, ויותר מכך – מה החשש הגדול ביותר שלהם בחופשה. במידה ודין ניחש נכון את מחשבותיהם, המשתתפים זכו בכסף לבזבוזים בדרך ליעד החופשה שלהם. דין שבר כמה שיאי גינס בזכות קסמיו בארץ ובעולם ובחודשים הקרובים תעלה בקשת גם העונה השנייה של התכנית שלו "קסם אישי".



שירי עמירם, סמנכ"לית השיווק של חברת גוליבר: "השינויים שהתרחשו בשנים האחרונות בעולם התעופה והגידול המשמעותי בכמות האנשים שטסים הביאו מצד אחד למחירים אטרקטיביים אבל מצד שני גרמו לסימני שאלה רבים אצל הלקוחות. אנחנו נתקלים בשאלות רבות כמו "האם מחיר הטיסה כולל מזוודה?", "מאיזה שדה תעופה ממריאים?", ו"למי פונים במקרה של בעיה?". ההבטחה שלנו ללקוח בקמפיין החדש היא כי אנחנו בגוליבר נעשה הכל על מנת לספק ללקוח לא רק מחיר מעולה, אלא נעמוד לצדו בכל בעיה וחשש לפני ובמהלך החופשה. הקמפיין מבטא את החזון שלנו לייצר אצל הלקוח ביטחון בכך שאנחנו תמיד נהיה שם בשבילו ונסייע ככל שניתן".

אולי יעניין אותך

 חזרה ללימודים רשת iStore מאושר לשימוש ללא תמורה
 סקופ מחיר 149
 אורבך צילום שי פרנקו (2)
 כבודי, קרדיט - יחצ
 'דווקא עכשיו' - המהנדסים אינה שטרנברג ואמיר חדד מחברת היילו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח