ג'ון ברייס הדרכה הכשירה את קבוצת השמירה לעבודה עם מערכת ה- CRM החדשה שלה

קבוצת השמירה, המשיקה בימים אלה את מערכת ה- CRM (ניהול קשרי לקוחות) שלה מבית מיקרוסופט, בחרה בג'ון ברייס כמרכז ההדרכה וההטמעה בו ילמדו עובדי הקבוצה ברמות השונות את אופן הפעלת המערכת. מערכת ה- CRM של מיקרוסופט הותאמה לצורכי קבוצת השמירה, על מנת שתוכל לענות על הדרישות המורכבות של המשתמשים השונים.


קבוצת השמירה כוללת מספר חברות בת הנותנות שירותים בתחומים שונים. מערכת ה- CRM נותנת מענה לצורכי שתיים מהחברות הראשיות בקבוצה: חברת הניקיון של הקבוצה ISS אשמורת בה מועסקים כ- 6,000 עובדי ניקיון המועסקים ב- 11 סניפים ברחבי הארץ; וחברת השמירה בה מועסקים כ- 7,000 שומרים ב- 12 סניפים ברחבי הארץ.


מאחר שמערכת ה- CRM של מיקרוסופט צעירה בשוק מחד, ולשתי החברות בקבוצת השמירה אין ניסיון בעבודה ממוחשבת במערכת CRM מאידך, הוצבה ג'ון ברייס הדרכה, על פי בקשת הלקוח, גם בתפקיד של בקרה על המערכת. משמעות הדבר היא שג'ון ברייס נדרשה לתת למנהלי קבוצת השמירה משוב מקצועי על המערכת, מתוך ניסיונה הרב של ג'ון ברייס בהדרכת מערכות מסוג זה.

אולי יעניין אותך

תחרות מצויינות בשירות- קרדיט המיל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מייסדות סמייל (1)
לוגו חדש
מתחם LAGO חתונה מעוצבת על ידי קארין אוסמו- צילום מרווין (3)