ג'ון ברייס הדרכה פותחת מרכז הכשרה ללימודי מחשוב והייטק במגזר הערבי בנצרת

ג'ון ברייס הדרכה, חטיבת ההדרכה של מטריקס, פותחת לראשונה סניף במגזר הערבי בנצרת.


בסניף זה יילמדו תכנים רשמים של Microsoft , ,Checkpoint, Cisco ,Oracle וכן מסלולים מיוחדים בתחומים הנדרשים ביותר בהייטק, ביניהם: פיתוח ובדיקות תוכנה, טכנאות PC, ניהול רשתות , מולטימדיה ועוד.



הרעיון העומד מאחורי הקמת מרכז להדרכת מחשוב וטכנולוגיה במגזר הערבי הוא לאפשר לימודים איכותיים לאוכלוסיית המגזר הערבי, המרוחקת ממרכזי ההדרכה הטכנולוגיים המוסמכים, על מנת שתוכל להתפתח ולהשתלב בשוק העבודה בתחומי ההייטק בנצרת ובשאר איזורי הצפון. סניף נצרת יהווה מרכז הדרכת מחשוב וטכנולוגיה באזור הגליל , העמקים והסביבה.



חאתם זועבי, תושב נצרת ושותף להקמת הסניף: "הרעיון העומד מאחורי הקמת מרכז הדרכה במגזר הערבי הוא לאפשר שוויון טכנולוגי ולימודים ברמה גבוהה לאוכלוסיה שנמנעה מללמוד מקצועות יוקרתיים בגלל שיקולי מרחק ועלויות. בדרך זו נאפשר להשתלב בעבודה בחברות הייטק או להתפתח באופן עצמאי".



זמיר בן-עקיבא מנהל אזור צפון , ג'ון ברייס הדרכה, הוסיף: "חשוב לנו מאוד להגיע למגזר הערבי ולהטמיע גם שם את יסודות לימודי המחשוב וההייטק. באופן זה, נאפשר לאוכלוסיה זו להתגבר על פערי הידע ולקבל הזדמנויות תעסוקתיות טובות יותר וכך גם לשפר את השכר ואת רמת החיים. בפתיחת הסניף, אנו מעניקים למעשה את המפתח להשתלבות במעגל העבודה בהייטק, ובתפקידים טכנולוגיים בארגונים מובילים".

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
-LAGO-מסך-360-מעלות-לאירועים-עסקיים-צילום-יחצ-_5_
אילוסטרציה