ג'ון ברייס הדרכה, חטיבת ההדרכה וההטמעה של מטריקס וחברת SEO–Simple הכריזו על הקמתבית הספר למקצועות השיווק באינטרנט, בית הספר הראשון מסוגו בישראל.
בית הספר החדש למקצועות השיווק באינטרנט יעניק הכשרה מקצועית מקיפה הן לאנשי מקצוע מנוסים והן לכאלו המעוניינים לעבור הכשרה ולהתמקצע בתחום הפרסום והשיווק הדיגיטלי, כאשר כל מועמד ישובץ לקורסים בהתאם למסלול הכשרתו. מסלולי ההכשרה השונים מתוכננים להמשך כ-3 חודשים, כאשר מועמדים בעלי רקע מוקדם יוכלו לסיים במועד מוקדם.
בית הספר החדש למקצועות השיווק באינטרנט מציע קשת רחבה של קורסים מקצועיים בתחומי מיתוג וקידום עסקים, הגדלת הנוכחות השיווקית, העסקית והאסטרטגית של ארגונים באתרי האינטרנט הנכונים ועוד. בית הספר הוקם במטרה לתת מענה לצורך הגדל שמגלים הארגונים בקידום ופיתוח השיווק הדיגיטלי.
בין הקורסים הבולטים שיציע בית הספר ניתן למצוא את הקורס להכשרת מקדמי אתרים אשר מתקיים מעל 5 שנים ועד היום הכשיר מעל 650 מקדמי אתרים והמהווה את אבן היסוד לבית הספר, קורסי מסחר אלקטרוני, קורסי הכשרה לתוכניות שותפים, קורסי שיווק ברשתות חברתיות ומגוון תוכניות הכשרה נוספות.
לדברי אורי לפיד, סמנכ"ל שיווק בג'ון ברייס הדרכה: "בית הספר למקצועות השיווק באינטרנט הוקם במטרה לתת מענה לצורך שצמח משני כיוונים – מצד אחד לקוחות ג'ון ברייס מתחומי ההייטק, אשר גילו בעייתיות בגיוס כח אדם מיומן ומוכשר למקצועות השיווק באינטרנט, ומצד שני, העניין הגדול שהביע קהל המתעניינים בקורסי ההסבה המקצועית שלנו, שחיפשו עוד ערוץ לימודים נחשק, עימו יוכל להשתלב בקלות בחברות המובילות במשק".
לדברי ג'קי סויקיס, סמנכ"ל שיווק SEO Simple והמנהל המקצועי של המיזם, "שיתוף הפעולה בין SEO-Simple וג'ון ברייס הדרכה הוכיח את עצמו עד היום בצורה נפלאה, במסגרת קורסי קידום האתרים והשיווק באינטרנט. עתה אנו עושים קפיצת מדרגה משמעותית משותפת במטרה להוציא לשוק מאות אנשי מקצוע מיומנים בעולם השיווק באינטרנט מדי שנה. אנחנו יודעים שיש דרישה גדולה וצומחת מצד השוק לאנשי מקצוע מיומנים בתחום זה ובטוחים כי היצע ההדרכות והכשרות החדש שייצרנו, ייצר ערך מוסף גדול לשוק המקצועי".
לימודי השיווק במדיה הדיגיטלית הפכו מבוקשים מאוד בשנים האחרונות נוכח ההתפתחות וההתעצמות של הפעילות ברשתות החברתיות, אשר הביאו לשינוי מהותי של אסטרטגיות השיווק והפרסום הדיגיטלי.