ג'ון ברייס הדרכה – זרוע ההדרכה של מטריקס, יוצאת בקמפיין תדמיתי שנתי מתגלגל, בעלות כוללת של כ- 4 מיליון ₪ באמצעות משרד הפרסום מקאן ואלי מבית מקאן אריקסון. הקמפיין קורא לאנשים להשתלב בתעשיית ההייטק ולהצטרף לאחד מקורסי ההכשרה של המכללה, הפותחים בפניהם דלת להשתלבות בעבודה בחברות ההייטק והטכנולוגיה המובילות בישראל.
הסלוגן של הקמפיין מתחיל במשפט: "לבוגרי מכללת ג'ון ברייס נשאר רק לבחור" וממשיך: "הצטרפו לעשרות אלפי בוגרי המכללה שכבר עובדים בהייטק" כאשר בראש המודעה מופיעים תגי עובד של חברות הייטק וטכנולוגיה מובילות: מיקרוסופט, אורקל, רד האט, מטריקס וסיסקו. המסר מאחורי הקמפיין: אם אתה בוגר ג'ון ברייס, מקומך באחת החברות המובילות, כל מה שנותר לך, זה לבחור.
הקמפיין יעלה בערוצים כגון: רדיו ארצי ואזורי, אתרי אינטרנט מובילים, שלטי חוצות בפריסה ארצית, שילוט ברכבת ישראל ועל גבי אוטובוסים ומוניות שירות. הוא ירוץ במקביל לפעילות השיווק הדיגיטלי של ג'ון ברייס הדרכה, המבוצעת על ידי מקאן דיגיטל לאורך השנה.
מסביר מוטי חדד, מנהל מכללת ג'ון ברייס הדרכה: " תחום ההייטק נמצא בחוד החנית של התעשייה והכלכלה הישראלית ומהווה מנוף צמיחה קריטי ועיקרי עבורה. בשנים האחרונות אנו ערים לצורך ההולך וגובר באנשי מקצוע מצוינים שהפכו למצרך מבוקש בתחום ההייטק. במקום הזה חרטה על דגלה ג'ון ברייס הדרכה להכשיר ולספק לשוק את מיטב העובדים שישתלבו בחברות הפועלות בישראל ובחו"ל. אנו מאמינים כי יש חיבור טבעי בין המכללה ובוגריה לבין החברות בהן הם משתלבים בעתיד. במהלך שנות קיומנו הכשרנו עשרות אלפי בוגרים ואנו ממשיכים בכל שנה לפתח מסלולי הכשרה חדשים שיתנו מענה לצרכים הדינמיים של תעשיית ההייטק".
קרדיטים:
ג'ון ברייס הדרכה: מנהלת מחלקת שיווק: יעל קורן כפיר
משרד פרסום מקאן וואלי: מנכ"ל משותף – הדר גור אריה, סמנכ"ל קריאטיב – שני גרשי, ארט – טל לשץ, קופי – טל הירשברג, ניהול לקוח – אינה שפירט, מנהל סטודיו – לירן שטיין.