גוף פרסומי חדש נולד: קבוצת WEB3.0

הקבוצה תתמחה בתחום המדיה האינטרנטית החדשה ותציע פתרונות פרסומיים חדשים ברשת. מבטיחה "לנער את האבק מעולם הפרסום האינטרנטי ולהדגים סטנדרטים חדשים של מקוריות".



WEB3.0 הינה יוזמה אינטרנטית חדשה, שהוקמה ע"י יזמי אינטרנט וותיקים. WEB3.0 מתמחה בתחום המדיה האינטרנטית החדשה ומציעה פתרונות פרסומיים חדשים ברשת. WEB3.0 מייצגת ונמצאת בבעלותם של אתרי אינטרנט מובילים כמו Homeless, METACAFE, NERD לסטודנטים.


WEB3.0 הינה חלוצה בתחום פרסומות הוידאו ברשת, באמצעות METACAFE ויוזמות חדשות.



בין מוצרי הפרסום המתקדמים: פרסומות וידאו מותאמות אישית לצופה, וידאו אינטראקטיבי, זריעה מהירה של קמפיינים ויראלים, פרסום מותאם מקום ועוד.



מייסדי הקבוצה הינם קבוצת יזמים ובעלי אתרים שהתאגדו כדי ליצור מדיה אינטרנטית חדשה, בעלת מעוף ויצירתיות חסרת גבולות ,הרואה לנגד עיניה את המפרסם ומעניקה לו פתרונות פרסום חדשניים, המותאמים אישית לצרכיו.


ב- WEB3.0 מבטיחים כי החברה קמה כדי "לנער את האבק מעולם הפרסום האינטרנטי ולהדגים סטנדרטים חדשים של מקוריות". עוד מוסיפים בקבוצה כי בידיהם יכולת הגעה לכ-2 מיליון ישראלים בכל חודש באמצעות כשבעים מיליון דפים נצפים ושבעה מיליון קטעי וידאו משודרים – הפונים לקהל יעד מפולח וממוקד.



בין אתרי הקבוצה: www.homeless.co.il -מרכז מידע אורבני ולוח הדירות המוביל באינטרנט, www.metacafe.co.il אתר קהילות הוידיאו הגדול בעולם, ו–www.carte.co.il – לוח הרכב.













אולי יעניין אותך

יוטיוב שיווק

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''