ג'ורג' קלוני נבחר לפרזנטור החדש של מותג השעונים "אומגה"

חברת "אומגה" בחרה בשחקן ובבמאי האמריקאי הנודע, ג'ורג קלוני לפרזנטור החדש שלה. קלוני ייצג את המותג אומגה בכל העולם. החברה משקיעה 25 מיליון דולר בקמפיין החדש.



קלוני מצטרף כעת לשורת השגרירים המכובדת של "אומגה". כל שגריר אמון על תחום שונה מעולם שעוני היוקרה של המותג. סדני קרופורד וניקול קידמן – בקמפיין שעוני אופנה לנשים, מייקל שומאכר בקמפיין לשעוני הספורט של "אומגה".



בימים אלה עולה קמפיין ראשון של קלוני לשעוני "אומגה" בכל העולם וגם בישראל. חברת אומגה העולמית משקיעה 25 מיליון דולר בקמפיין. בישראל הקמפיין עולה במודעות עיתונות ארצית וכלכלית.


חברת "רולטיים" משקיעה 500,000 דולר בקמפיין שנתי שיכלול מודעות בעיתונות ופעילות בנקודות המכירה.



אודות מותג השעונים "אומגה"


• המפעל "אומגה" הוקם כבית מלאכה משפחתי לייצור שעונים שנוסד ע"י בחור בן 23 בלבד בשם לואיס בנרדט, בשנת 1848.


• בשנת 1889 נהפך "אומגה" למפעל הגדול ביותר בתעשייה השוויצרית אשר כלל 600 עובדים עם היקף ייצור של למעלה מ-100 אלף שעונים בשנה.


• בישראל נמכרים למעלה מ- 4,000 שעוני "אומגה" בשנה.





אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת