כלה ביום חתונתה בוחרת להגיע לחופה כשעליה לבוש תחתון בלבד. סיטואציה המייצגת יותר מכל את הצורך בנוחות באחד משיאי הלחץ בחייה של אשה, דווקא ביום בו היא לובשת את הלבוש המרשים אך הפחות נוח, היא מופיעה בתחתונים וחזייה של FIX ON U כמובן.
על הקמפיין החדש אחראי משרד הפרסום אלייקים רגב שמבית היוצר שלו הופק קמפיין FIX MAN שזכה לתשואות רבות – הדוגמנית מירי לוי בתחתוני גברים, תחת הסלוגן "חולה על התחתונים שלו".
מאלייקים רגב נמסר: הקמפיין ממשיך את הקו המותגי של FIX, המתבסס על ערכים של שובבות, נועזות וחוצפה, כאשר קמפיין FIX ON U מדגיש את סדרת המוצרים בטכנולוגיה החדישה ללא תפר, second skin.
בסדרת FIX ON U 23 מוצרים שהושקו בקו אריזות חדשניות, כמו למשל סדרת מוצרים מכותנה המשלבת את המגע הטבעי והמלטף של הכותנה עם יתרונות טכנולוגית האל-תפר. לכך צורפה קבוצה סופר סקסית בבד דקיק שקפקף לתחושה נשית.
לדברי עופר ינאי, מנכ"ל גיבור סברינה סחר ושיווק, FIX ON U מיועד לנשים עם מודעות לאיכות ונוחות. זהו קו מוצרים יקר יותר (הנע בין 70-40 ₪) ומתרגם את ההצלחה הבין-לאומית של גיבור סברינה בטכנולוגיה הייחודית סנטוני תוך התאמה לצרכים של האשה הישראלית.
השילוב של נוחות, "ניקיון" ומינימליזם באופנה הביא מותגי על ורשתות אופנה רבות להציג קו הלבשה תחתונה אופנתי ללא תפר שרבים ממוצריו מיוצרים בגיבור סברינה בישראל.
לדברי ליאור נשרי, מנהלת השיווק של FIX גיבור סברינה, נשים ישראליות מעדיפות גזרות קטנות יותר, נמוכות יותר ובעלות מפתח ירך גבוה יותר, באופן שונה לחלוטין ממערב אירופה או אמריקה. בנוסף, נשים ישראליות מעדיפות גווני ורוד בהיר וצבע גוף.
FIX ON U ישווק בנקודות המכירה המובחרות כרשת גולף, רשת אפרודיטה ועוד. קמפיין החופה, בהיקף של 700 אלף ₪, יעלה בעיתונים יומיים, במגזינים ושלטי חוצות.