בתחילת חודש יוני 2014 הושק קניון הדר בירושלים המחודש, הנמצא בבעלות חברת ריבוע כחול נדל"ן וכלל חברה לביטוח.
על פי נתוני הנהלת הקניון, מאז פתיחתו המחודשת, הגדיל הקניון באופן משמעותי את מספר המבקרים העומד היום על כ – 20 אלף ביום, המהווים גידול של כ 60% אחוז, לעומת יולי 2013. כמו כן תפוסת הקניון עומדת היום על כ – 97% ופדיון הקניון עלה בחודשיים אלו בעשרות אחוזים.
בקניון הדר בירושלים הושקעו בשנה האחרונה למעלה מ – 100 מיליון ₪ שכללו בין היתר: פתיחת קומה וחצי נוספת של מסחר על שטח של 8,000 מ"ר, שינוי תמהיל החנויות, שיפוץ, שדרוג, כניסת עוד 35 מותגים מובילים והוספת כ- 900 מקומות חניה.
לדברי אייל סקוזה מנכ"ל קניון הדר: "נכנסנו לפרויקט מהמורכבים והיקרים מסוגם בתחום הקניונים בישראל והתוצאות לא אחרו לבוא. בחודשים האחרונים אנו עומדים
בציפיות של תושבי ירושלים, אשר מצביעים ברגליים ורואים בקניון הדר כמקום מרכזי בעיר לקניות, לבילוי ולפנאי. לדבריו: "עם הגדלת השטחים המסחריים הצלחנו להכניס את המותגים הבינלאומיים והמקומיים המובילים כמו: מנגו, אמריקן אייגל, קסטרו, אלדו, צ'ילדרן פלייס, סאקרה, פוקס הום ועוד, מה שמביא קהל חדש לקניון מירושלים וסביבתה.
עוד מסר סקוזה: "ירושלים היא עיר גדולה מאוד והיחס בין שטחי המסחר, לכמות התושבים הוא מהנמוכים בישראל. האתגר שעמד לפנינו, היה מיצוי הפוטנציאל האמיתי של הקניון ומיצובו כקניון מודרני, חדשני, העומד בכבוד ובשורה אחת עם הקניונים המובילים בארץ".
קניון הדר בירושלים משתרע על שטח של כ-26,000 מ"ר מסחרי , וכולל 120 חנויות וכ – 1,200 מקומות חנייה.