ג'ילט מכריזה על מסי כשגריר העולמי החדש

ג'ילט, מותג הטיפוח הגברי המוביל בעולם, הכריז על ליונל "לאו" מסי כפנים הגלובליים החדשים של המותג בקמפיין הכדורגל הבינלאומי של המותג.


מסי הוא שחקן הכדורגל הראשון בהיסטוריה שזכה ארבע פעמים רצופות בפרס כדור הזהב (Ballons d'Or), הציון לשבח שמעניקה פיפ"א מדי שנה לשחקן הטוב ביותר. מסי יוביל עם ג'ילט את הקמפיין "עשוי מפלדה" – הממחיש את הנחישות והחוסן המנטלי הנדרשים מהשחקנים ומהאוהדים בכדי להוביל את נבחרותיהם לניצחון כשהם מתהדרים בצבעי הנבחרת הלאומיים. הנחישות להמשיך להתקדם ולבצע במיטבך הוא העיקרון המנחה את ג'ילט לאורך כל ההיסטוריה שלו מאז 1905 וההשראה לחידושים ששינו את כללי המשחק, ביניהם עליונות מוצרית והצלחה מתמשכת.


במקביל למסי, בג'ילט משתפים פעולה עם שורה של נבחרות ושחקנים מכל העולם המפגינים שוב ושוב כי הם "עשויים מפלדה ושואבים כוח מצבעי הנבחרת", לרבות ג'ו הארק (בריטניה), תומאס מילר (גרמניה), "אוסקר" ו"לוקאס" (ברזיל), צ'יצ'ריטו (מקסיקו), "פלקאו" (קולומביה), קגוואה (יפן), סונג יאונג קי (דרום קוריאה) ו"שחקן המאה" פלה (ברזיל) וכן הנבחרות הלאומיות המובילות בעולם לרבות ספרד, ארגנטינה, ברזיל, איטליה ומקסיקו.


בנוסף לשחקנים ולקבוצות, בג'ילט מכירים בכך שכדורגל הוא מבחן לאוהדים ולשחקנים כאחד ומצריך מחויבות ומסירות בלתי מעורערות לצבעי הנבחרת או המדינה. על מנת להוקיר את "אופי הפלדה" שמפגינים הגברים על המגרש ומחוצה לו עבור צבעי הנבחרת שלהם, בג'ילט משיקים קו חדש של סכיני גילוח במהדורה מוגבלת המייצגים בגאווה את המדינות עם צבעיהן הלאומיים. בישראל, בחרו להציג את צבעי נבחרת ברזיל.


לציון ההשקה של המהדורה המיוחדת של סכיני המדינות וקמפיין "עשוי מפלדה", בג'ילט משיקים את הסרטון הויראלי "Trading Places" (מחליפים מקומות) בו מכבב מסי לצידו של רוז'ר פדרר. הסרטון מראה את מסי ופדרר בחדר ההלבשה, נפגשים בפעם הראשונה במעבר חד ממציאות לדמיון. שני השחקנים המהוללים בוחרים לעצמם אחד מסכיני המדינות של ג'ילט ומתגלחים. הם חווים משהו שונה מאוד בכל פעם ומתעמתים עם האתגר שניצב מול "ליבת הפלדה" שלהם.


מסי הגיב על השותפות שלו עם ג'ילט, "לשמחתי, היה לי הרבה מזל ונחלתי הצלחות רבות על המגרש, אבל אני יודע שהביצועים הכי טובים מגיעים רק כאשר אתה מחויב למשימה ב-100 אחוזים ומפגין נחישות, רוח הקרב ונותן את הכל. לכל גבר יש ליבת פלדה. זוהי המחויבות והמסירות הבלתי-מתפשרת לצבעים של הקבוצה או המדינה שלך, יהיה אשר יהיה. ג'ילט הוא מותג השותף לנחישות שלי ולהחלטה שלי להיות הכי טוב. אני יודע שיחד עם ג'ילט, נראה לגברים בכל מקום בעולם שהביצועים הכי טובים מגיעים כאשר אתה מחזק את ליבת הפלדה שבפנים ומפגין את הצבעים שלך מבחוץ".



נשיא עולמי ג'ילט, ג'ון מאנג הוסיף, "זהו עידן חדש לג'ילט ולכדורגל. אנו נרגשים לשתף פעולה עם ליונל מסי ושורת השחקנים והנבחרות הטובים בעולם. הספורטאים האלה מדגימים ביצועים יוצאי דופן ושואפים לדיוק על המגרש. הם מייצגים את פסגת הספורט והלהט שלהם להצטיין מעניק השראה לכולנו."


קמפיין "עשוי מפלדה" מחזק את תפקידו של ג'ילט כמותג אשר כבר יותר ממאה שנים מבטיח ונותן את הטוב ביותר ל-800 מיליון גברים מדי יום.

אולי יעניין אותך

 חזרה ללימודים רשת iStore מאושר לשימוש ללא תמורה
 סקופ מחיר 149
 אורבך צילום שי פרנקו (2)
 כבודי, קרדיט - יחצ
 'דווקא עכשיו' - המהנדסים אינה שטרנברג ואמיר חדד מחברת היילו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח