גלובל נטוורקס רכשה את השליטה בקבוצת אתרי חבר'ה: תשיק רשת חברתית חדשה


גלובל נטוורקס רכשה 70 אחוז מקבוצת אתרי חבר'ה (מחברת 'מחשבה') והנה בעלת אופציה לרכוש את יתרת המניות.



קבוצת גלובל נטוורקס שבבעלות גיא כהן, חברת סייבל השקעות ומשקיעים פרטיים נוספים, הוקמה בשנת 2003, ומתמחה בהקמה וניהול אתרי אינטרנט ורשתות חברתיות עבור הקהל הרחב, המותאמים לקהילות ואוכלוסיות שונות. בין היתר, הקבוצה מחזיקה בבעלות על שניים מאתרי ההכרויות הגדולים בארץ, ובכך היא מהווה שחקן מרכזי בשוק ההכרויות בישראל.



אתר חבר'ה (www.hevre.co.il) אשר הוקם בשנת 2002, הנו הרשת החברתית הראשונה והגדולה בישראל, שבשנים האחרונות צברה למעלה ממיליון וחצי משתמשים רשומים.


האתר מאפשר למשתמשיו לאתר ולתקשר עם חברים מכל שלבי חייהם – דרך ביה"ס היסודי, חטיבת הביניים, תיכון, תנועות נוער, צבא, אוניברסיטאות, עבודות קודמות, וכן קשרים טרנס אטלנטיים. בימים אלה, מהנהלת האתר נמסר הבוקר כי "הבעלים החדשים של האתר, באמצעות צוות של אנשים טכניים ומקצועיים, שוקדים על פיתוחים משמעותיים באתר, ובתוך מספר חודשים הוא צפוי לעלות בגרסה חדשנית שתהווה קפיצת מדרגה משמעותית בעולם הרשתות החברתיות בישראל."



נוסף לרשת החברתית המוכרת, רשת אתרי חבר'ה מונה כיום גם את האתרים: 'לוחות' – נקודת הפתיחה לכל פורטלי הלוחות הקיימים (דרושים, יד שנייה וכו'); PIC – האתר הגדול בארץ להעלאת ושיתוף אלבומי תמונות; הייד פארק – האתר המוביל בארץ בתחום הפורומים, ועוד.



לדברי שחר סיידון – בעלים ומנכ"ל סייבל השקעות, שמונה לתפקיד יו"ר דירקטוריון אתרי חבר'ה: "כחברה שמאמינה מאוד בפוטנציאל הטמון ברשת האינטרנט, אנו מבצעים לא מעט השקעות בתחום זה וצופים עתיד מוצלח מאוד לאתר חבר'ה, לכשיעלה בדמותו החדשה בתוך מספר חודשים".



גיא כהן, מנכ"ל גלובל נטוורקס: "לאחר שהשגנו את מטרתנו להיות החברה המובילה בארץ בתחום אתרי ההכרויות, הרכישה של אתרי חבר'ה היתה מהלך טבעי עבורנו. לחבר'ה יש כיום מאגר משתמשים רב ומגוון, עם יותר מ-15 אלף מצטרפים חדשים מדי חודש. המהלכים אותם אנו מתכננים להוביל בשנה הקרובה, יהפכו את חבר'ה לחזור ולהיות אחד מחמשת האתרים הגדולים בישראל, ואת גלובל נטוורקס לחברת האינטרנט השנייה בגודלה בארץ אחרי וואלה". כהן מוסיף כי, בשונה מאתרים רבים אחרים, הפרסום באתר חבר'ה הנו מפולח ומדויק, ונהנה מהיתרונות הייחודיים של מאגר הרשומים בו.



מגלובל נטוורקס נמסר כי ברשת החברתית החדשה יושקעו כ-5 מיליון ש"ח. ההשקה מתוכננת לרבעון הראשון של 2008, והיא תלווה בקמפיין השקה ייחודי.



היקף עסקת הרכישה לא פורסם.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס