גלידות שטראוס מחזקת את הקשר עם הקהל הצעיר ויוצאת ביוזמה שיווקית אינטרנטית לחיזוק המותג. שיתוף הפעולה הינו עם ICQ. רונן זהר, סמנכ"ל השיווק של גלידת שטראוס, אמר היום כי: "שיתוף הפעולה עם חברת ICQ נוצר מתוך הבנה שהאינטרנט הוא פלטפורמה המרכזית בחיי בני הנוער והערך המוסף הנכון ביותר שאנחנו יכולים לתת לקהל זה הוא מעולם התוכן של האינטרנט. מבדיקות שערכנו גילינו כיICQ הוא אחד המותגים המובילים בקרב בני הנוער באינטרנט. תוכנת ה- ICQ מחברת מדי יום בין מאות אלפי בני נוער ולכן החיבור למבצע הנו טבעי ומותאם ספציפית לקהל היעד".
המבצע המשותף מתבסס על הרעיון של תוכנת ICQ המציגה רשימת חברים. משטראוס נמסר כי לא מספיק לאסוף הרבה מקלות כדי לזכות, אתה תלוי גם בחברים שלך. עוד נמסר כי בהמשך צפויים שיתופי פעולה נוספים בין גלידת שטראוס ו –ICQ.
המשחק מבוסס על המהות של ICQ: בכל שלגוןICQ מופיע קוד על המקל – ככל שמקלידים יותר ויותר קודים בתוכנת ICQ וככל שרשימת החברים שלך יותר ארוכה והם מקלידים יותר ויותר קודים, כך הסיכויים לזכות בפרס הראשון גדלים.
הסכם המסחור נחתם באמצעות JCP – חברת המסחור מהמובילות בישראל. לחברה זכויות המסחור של PUCCA, סוניק, רובוטריקים ובצעד נוסף קיבלה החברה זכויות מסחור ל ICQ.
ICQ הושקה לראשונה בשנת 1996 על ידי חברת מיראביליס הישראלית ובשנת 1998 נרכשה על ידי AOL האמריקנית. החברה מספקת שירותי תקשורת מקיפים לקהילת משתמשי האינטרנט ב-243 מדינות בעולם. בישראל משמשת התוכנה ככלי התקשורת האישי של מליון ומאתיים אלף אנשים צעירים. 81% מהמשתמשים מתחת לגיל 22. 58% בין הגילאים 13-17. נתון מעניין נוסף קובע שמשך השימוש היומי הממוצע של משתמש הוא 4:55 שעות.