גלריית רהיטי היוקרה "ניסו רהיטים" המתמחה בעיצוב וייצור רהיטי יוקרה לאלפיון עליון, יוצאת במהלך של רענון מיתוגי הכולל יצירת שפה פרסומית חדשה, הקמת אתר אינטרנט חדש וקמפיין פרסום ויחסי ציבור.
המהלך יתבצע ע"י חברת המיתוג והקריאיטיב MOO&AR של קרן ארנלדס ומשה מוגרבי שאחראים בין היתר לתהליכי המיתוג מחדש של רשת "אגאדיר" וכן עבודות קריאייטיב ועיצוב ללקוחות בארץ ובחו"ל.
ההשקעה במהלך שיתפרש על פני השנה הקרובה עומד על כ – מיליון וחצי ₪.
לאון אדוט מבעלי "ניסו רהיטים" מסר כי מטרת המהלך הינה לייצר סביב המותג עניין וחדשנות וזאת על ידי רעיונות מקוריים שטרם יושמו בתחום עיצוב הפרימיום בארץ. לאחר בחינה של מספר משרדי פרסום ומיתוג, בחרנו ב – MOO& AR שעונים על הקריטריונים של תעוזה, חדשנות, מקוריות וחשיבה מחוץ לקופסא".