גל מרקוביץ מונה למנהל קריאטיב של קבוצת לעומק התודעה שיווק לצעירים. במסגרת תפקידו יהיה מרקוביץ אחראי על הקו הקריאטיבי, פיתוח קונספטים, הפקת אירועי קד"מ וקד"מ גרילה ופתרונות ארט וקופי ללקוחות הקבוצה.
מרקוביץ הגה ויזם את מגאזין הקריאטיב האינטרנטי "בריף" בשיתוף עם מכללת ACC בשנת 2003 ניבחר האתר על ידי Y-NET לאחד מהאתרים הטובים שעלו לרשת.
הינו בעל תואר ראשון המנהל עסקים התמחות בשיווק ופרסום ובתפקידו האחרון עבד כקופירייטר בכיר במשרד הפרסום אליקים הרמן.
קבוצת "לעומק התודעה" מתמחה בשיווק לצעירים בגילאי 18-30 והיא חלוצת הפרסום בחדרי השירותים במועדונים, בארים, פאבים, מסעדות ובתי קפה בישראל. באמצעות מדיום זה מציעה החברה חשיפה חודשית כוללת של יותר מ 2.5 מיליון איש.
לאחרונה הקימה לעומק התודעה מחלקת קד"מ שתתמקד באירועי קד"מ גדולים ובפעילויות קד"מ גרילה קריאטיביים המבוססים על יחסי ציבור.