אינטרקוסמא, יבואנית ומשווקת מוצרי קוסמטיקה ובישום יוקרתיים, משיקה בישראל את הבושם Eau de Parfum של Gucci, שיצא במהדורה מוגבלת ויוקרתית לקראת חג המולד. המהדורה המוגבלת מורכבת משני בשמים, האחד בבקבוק וורוד אשר פונה לנשים, והשני בבקבוק שחור, הפונה לגברים.
הבושם, שיצא במהדורה בלעדית ממוספרת ומיוחדת, עוצב לתקופת החגים בחו"ל (חג המולד) באריזה חדשה ויוקרתית לשני בשמים קיימים ומובילים של החברה, והגיע לארץ בכמות מצומצמת של 350 יחידות בלבד.
הבושם היוקרתי, שנמכר במחיר מיוחד של 799 ₪ לבקבוק בגודל 50 מ"ל (במקום 1,175 ₪), ישווק בישראל בסניף אחד בלבד, בשל מחירו הגבוה, ובימים אלה ניתן להשיגו בסניף המשביר החדש לצרכן שבקניון "אביב" ברמת אביב.
זו הפעם הראשונה שבושם נמכר בסניף אחד בארץ, ולא ברשת פארם או במספר חנויות ופרפומריות. הכמות המצומצמת של בקבוקי הבושם שהגיעה, יחד עם המחיר הגבוה של הבושם, הביאו את מנהל השיווק של החברה להחלטה לשווקו בחנות אחת, אשר פונה לקהל יעד אמיד שמעריך מותגי יוקרה ומחפש מוצרים ייחודיים שאינם נמכרים לקהל רחב.