ג'נרל מילס ישראל, יבואנית מותג חטיפי הגרנולה NATURE VALLEY, וליימן שליסל מפיצת המותג בישראל ממשיכות בקמפיין חסויות ארוך טווח למותג חטיפי הגרנולה של המותג. במסגרת הקמפיין, תעניק NATURE VALLEY חסויות לתוכניות טלוויזיה פופולאריות המשודרות בפריים טיים בערוץ 2 בשידורי קשת.
מהחברה נמסר כי הקמפיין נועד לחזק ולבסס את מודעות הציבור לחטיפי הגרנולה NATURE VALLEY המכילים רכיבים טבעיים ודגנים מלאים בשילוב דבש טהור.
כחלק מקמפיין החסויות, פועלת ג'נרל מילס גם בפעילות קד"מ אגרסיבית בנקודות המכירה, בחלוקת חטיפים בתוך מגזיני בריאות ולייף סטייל מובילים, וכן במתן חסויות לאירועי ספורט בטבע דוגמת צליחת הכנרת, העיר על אופניים, הקפת הכינרת ומרוץ חולון ובאירועים נוספים בהם באים לידי ביטוי ערכי המותג. במסגרת זו תחלק ג'נרל מילס ישראל מאות אלפי יחידות של החטיף.
הקמפיין, באמצעות פרסום פלד שלוש, הינו חלק מהמהלך השיווקי שנועד לתמוך במותג NATURE VALLEY ומוערך בהיקף של 800 אלף שקל. הסיסמא המלווה את הקמפיין: נייצ'ר ואלי – אנרגיה מהטבע.
עוד נמסר כי בנוסף לקמפיין החסויות ולפעילויות הקד"מ, מוצעים חטיפי הגרנולה של NATURE VALLEY במבצעי מחיר ברשתות השיווק, במהלך חודש נובמבר.