ג'ורג קלוני, הפרזנטור של חברת הקפה המובילה נספרסו, מככב בקמפיין חדש של החברה, כשהפעם לצידו הקומיקאי, ג'ק בלאק בתפקיד עצמו, שמביא טוויסט חדש ומשעשע לעלילה.
הפרסומת החדשה של נספרסו, שתעלה לאויר מחר, יום שלישי, 24.11, בוחנת בשובבות את המושג "What Else?". הביטוי, שבא לחדד את הייחודיות והמובילות של נספרסו בקטגוריית הקפה האיכותי, נטבע בפרסומת הראשונה של ג'ורג קלוני לנספרסו בשנת 2006. מאז ועד היום שחקנים הוליוודים רבים הצטרפו לצידו של קלוני- החל מז'אן דוז'רדן שהשתתף בפרסומת האחרונה והחליף עם קלוני נעליים תמורת קפה, דרך ג'ון מלקוביץ ששיחק את אלוהים, ועדמאט דיימון שהתחמק מקהל מעריצות. הפעם לצידו של קלוני עומד ג'ק בלאק, שזוהי הפעם הראשונה בה הוא משתתף בפרסומת מסחרית.
הפרסומת צולמה בוילה על שפת אגם קומו באיטליה. בפרסומת מכין לעצמו ג'ורג קלוני ספל קפה נספרסו ובדיוק כאשר הקפה מוכן, מופיעה יד שלוקחת ממנו את הקפה. היד היא של ג'ק בלאק, הפונה לאישה מושכת ומנסה לזכות בחיבתה על-ידי ניסיון להשתמש בביטוי הידוע של ג'ורג' קלוני: "What Else?". אך ג'ק, כמו ג'ק, מתבלבל ואומר את הביטוי בצורה לא נכונה, ג'ורג נחלץ לעזרתו ומלמד אותו איך עושים את זה נכון.
על שיתוף הפעולה בינו לבין ג'ק בלאק, אמר ג'ורג' קלוני בחיוך כי "זו הייתה משימה קשה אבל הוא עמד בה, אחרי לא מעט אימונים כמובן". ג'ק בלאק סיכם את החוויה המשותפת ואמר: "הרבה אגדות לגמו מהקפה הזה. אז זה בהחלט היה הזמן שלי לקחת צעד קדימה ולהגיד את המשפט המפורסם ‘What Else’– זו היתה ההזדמנות נהדרת עבורי ללמוד ישירות מהמאסטר".
קלוני, שמשמש כפרזנטור של נספרסו כבר עשר שנים, העמיק לאחרונה את מעורבותו בתוכנית של החברה לתמיכה בחקלאים. בנוסף הצטרף לפני כשלוש שנים לועד המנהל של תחום הקיימות בנספרסו (NSAB) כחבר מן המניין, והוא ומעורב באופן אישי בפרוייקט גידול ופיתוח חוות חקלאיות לגידול קפה בדרום סודן, שלאחרונה אף הופק ושווק קפה נדיר מתוצרתו.
משה מרי, מנכ"ל נספרסו ישראל: "החיבור בין קלוני לג'ק בלאק מצליח להביא לידי ביטוי בצורה הומוריסטית ומהנה את האלמנטים הרבים הכלולים בחוויית הקפה שלנו- החל מאיכות הקפה והקפדה על ערך הקיימות, דרך המומחיות הבלתי מתפשרת ועד בוטיקים אופנתיים ושירותים חדשניים. אני מאמין שצפייהמחוייכת בפרסומת תגרום לרבים מחברי המועדון שלנו לחשוב מה הופך את חווית הקפה של נספרסו לשונה וייחודית עבורם".
הקמפיין יעלה בטלוויזיה, בשלטי חוצות במיקומים מרכזיים, דיגיטל, פרינט ובבוטיקים של נספרסו. עלות ההשקעה בקמפיין כ 4 מיליון ש"ח.