יש לכם מוצר טוב ואתם רוצים לשווק אותו ללקוחות פוטנציאליים בצורה קצת שונה מאחרים? שמעתם על מושג שיווק רחוב ואתם לא יודעים ממה להתחיל? אז למה שפשוט לא תבנו קונסטרוקציה מגרה באמצע הרחוב שתזמין אנשים להתנסות במוצר שלכם ולאלתר? החוויה הכי חזקה שלקוחות עוברים זה כאשר לא לוחצים אליהם ולא דוחפים להם מוצרים אלא נותנים להם תנאים אופטימליים להתנסות במוצר. בוידאו אתם תראו מה "the Guggenheim Museum" עשו בארה"ב. הייתם להם תערוכה שהם היו צריכים לקדם, אז הם פשוט הציבו במה מאולתרת באמצע הרחוב המצוידת במגפון. כל אדם שעבר במקום יכל להגיד משהו טוב לקהל סביבו. עכשיו, אם משליכים את השיטה על קידום מוצרים יותר חומרניים כמו מיקרופון של חברה מסוימת למערכת קריוקי ביתית לדוגמה או מערכת קריוקי עצמה, אז כבר ניתן לקדם מוצרים בצורה אינטראקטיבית כמעט ללא הוצאות. אני במקום הרבה מאוד חברות הייתי לוקח את המקרה המתואר כמודל בסיסי לחיקוי ומלביש עליו מאפיינים שונים של המוצר שמקדמים. פורסם בבלוג BUZZ007.co.il