במסגרת פעילות נרחבת של מותג הטיפוח הבינלאומי "גרנייה" השייך לקונצרן העולמי לוריאל, הפיקה חברת גרילה-M, לראשונה בארץ, פעילות באוטובוס שהוסב למרכז יופי וטיפוח נייד כחלק מהשקת מותג הקוסמטיקה "גרנייה".
גרילה-M, המתמחה בפעילויות שיווק ופרסום חדשניות ולא קונוונציונליות, איתרה את האוטובוס היחידי בארץ עם תשתית אלמנטארית לשימוש כפלטפורמת טיפוח ואיפור(לסרטים) ובמשך שלושה שבועות של עבודה אינטנסיבית הוסב ושודרג האוטובוס כדי להביאו לסטנדרט הגבוה הנדרש לפעילות.
למעשה, החלק הפנימי של הרכב הפך למרכז טיפוח ואיפור ברמה המזכירה מחלקות יופי וקוסמטיקה בבתי כלבו מובילים בעולם.
האוטובוס יגיע, בשבועיים הקרובים, למרכזי קניות ברחבי הארץ. בכל אחת מהתחנות תוזמנה נשים להתארח באוטובוס ולעבור טיפול יופי והיכרות עם מוצרי חברת "גרנייה".
האוטובוס ממותג מבחוץ ומבפנים ובעל נראות גבוהה.
פעילות זו היא הראשונה במסגרת שורה של פעילויות שעורך מותג הטיפוח "גרנייה" עם גרילה-M לרגל השקתו. מהחברה נמסר כי "טבען של שאר הפעילויות ייחשף בהמשך".