גרופיס.הום, מיזם חברתי- צרכני חדש, בשיתוף דנית ציון-דואן, בעלת משרד עו"ד בתחום הנדל"ן, יוסי שניידר מומחה במיסוי ונדל"ן וגורו הצרכנות, יו"ר קבוצת G ומבעלי סטימצקי – ג.יפית. נועד בעיקר למשפחות צעירות ולמשפרי דיור אשר השכילו להבין כי בעידן הצרכנות הנוכחי התאגדות לכוח קנייה יכולה להביא להפחתת העלויות הגבוהות הכרוכות ברכישת דירה ובמוצרים הנלווים לה.
המיזם החדש מעמיד ללקוחותיו פלטפורמה חברתית לגיבוש קבוצות רוכשים ולרכישת דירות מקבלנים ויזמים במחירים ו/או תנאים טובים יותר, בראש ובראשונה על פי יכולתם הכלכלית והתאמתם לקבלת אישור הבנקים למתן משכנתא לרכישת הדירה. ניסיונם רב השנים של דנית ציון-דואן ויוסי שניידר בעולם הנדל"ן מעניק יתרון גדול בקבלת פרויקטים מעניינים ברחבי הארץ במחירים מיוחדים לקבוצות גרופיס.הום. החברה מתקשרת אך ורק עם יזמים שיש להם ליווי בנקאי והבטוחה הניתנת בעבור כספי הרכישה הינה ערבות חוק מכר.
יתרון משמעותי נוסף במיזם, הינו הליווי הצמוד של אנשי המקצוע העומדים מאחוריו מרגע ההתאגדות ועד קבלת הדירה בכל השלבים הרלבנטיים כמו ייעוץ וליווי משפטי, ליווי של מתאמת שינויים, הטבות בלעדיות מהבנקים השונים, תכנון תקציבי של רכישת הדירה ועוד.
בשונה מקבוצות רכישה רגילות, הוזלת מחירי הדיור נעשית באמצעות התאגדות לקבוצת רוכשים של קבוצות ממוקדות בעלות מאפיינים וצרכים זהים אשר מהוות יחד כוח קנייה משמעותי וחזק, שכן הן מתחילות מעמדת פתיחה גבוהה בהשוואה לרוכש הבודד.
ג. יפית מסרה: השינויים שעבר שוק הצרכנים בישראל בשנים האחרונות, הוכיחו כי לצרכנים מאוגדים יש כוח רב. אנו מאמינים כי באמצעות התאגדות לכוח קנייה ניתן להגיע למחירי נדל"ן שפויים ונוחים יותר, אין לי ספק כי מדובר במהלך פורץ דרך שיאפשר הזדמנות טובה יותר לרכישת דירה עבור משפחות צעירות, משפרי דיור ומשקיעים, ובשלב מתקדם יותר הטבות למוצרי צריכה לבית ובתחומים נוספים, בהם חברי הקבוצות יהיו מעוניינים".