ג.ר.א.ס עולה בקמפיין טלוויזיה בעלות של כ- 600,000 ש"ח

רשת חנויות ג.ר.א.ס עולה בקמפיין פרסום לקראת חג החנוכה וסוף השנה האזרחית. הקמפיין הפרסום מוערך בשווי של כ- 600,000 ש"ח.



קמפיין הטלוויזיה יעלה בערוצים 2, 10 והערוץ הרוסי, והוא נועד לחשוף את מבצע חג החנוכה וסוף השנה האזרחית. במסגרת המבצע יוענקו 50% הנחה על רכישת הפריט השני בכל חנויות ודוכני רשת ג.ר.א.ס .



רשת ג.ר.א.ס- נוסדה בשנת 1986. הרשת החוגגת 20 שנות יצירה ישראלית נמצאת בעיצומו של תהליך מיתוג מחדש ושינוי חזות כל חנויות הרשת.



ברשת גראס 44 חנויות מעוצבות, 23 דוכני תכשיטים במרכזי הקניונים וחנות קונספט מרכזית "הקפה בגלריה – חנות לחפצים שמלבישים את הבית בשילוב בית קפה מיוחד".


חנות "הקפה בגלריה" בשטח 600 מ"ר ממוקמת "בבית גראס" בנשר והיא הראשונה בסדרה בת 5 חנויות זהות בפריסה ארצית.



קמפיין הפרסום מועלה באמצעות משרד הפרסום "מקאן אריקסון".

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים