דה מרקר יוצא לקרב שיווקי מול גלובס – משיק ספר ילדים עם המסר: כלכלה קוראים בבוקר

העיתון הכלכלי דה מרקר של הארץ משיק ספר ילדים חדש בשם "כמה טוב שיש דוב" שמסביר שכלכלה קוראים בבוקר. הספר נכתב כבפורמט תוכן שיווקי על ידי אפרים סידון ואויר על ידי מישל קישקא. באמצעות דוב הפנדה החכם של The Marker הספר מסייע לילדים להסביר להורים שהתוכי הורוד של העיתון המתחרה טועה ו"שכלכלה קוראים בבוקר ולא לקראת ליל" – כי בערב מקדישים זמן איכות לילדים ולמשפחה. הספר המתריס עם הרעיון השיווקי המקורי יוצא לרגל ציון שנה לעיתון דה מרקר. הספר יופץ בימים אלה לכ-3,000 מקבלי החלטות ומובילי דעת קהל במשק, כשי לקראת חג הפסח.



מ- The Marker של "הארץ" נמסר כי לאחר שנה מאז השקת העיתון חל גידול בקהל הקוראים ונעשתה קפיצת מדרגה בתודעת קהלי היעד ש"כלכלה קוראים בבוקר ולא בערב". ההשקה של העיתון הכלכלי שהתבסס כמוביל בישראל, תרמה לגידול בחשיפה לעיתון "הארץ" ב-15% , לפי סקר TGI לשנת 2005 .



הספר מתאר בשפה ציורית מטאפורה מעולם החיות, הכוללת את דב הפנדה החכם, המייצג את העיתון הכלכלי The Marker. דב הפנדה מסייע לילדים ולכל חיות היער להסביר להורים, שהתוכי הוורוד של העיתון המתחרה טועה, מאחר שכלכלה קוראים בבוקר ובערב מקדישים זמן איכות למשפחה.



לדברי יוסי ורשבסקי, מנכ"ל עיתון הארץ, "בחרנו לציין שנה להצלחת העיתון הכלכלי


The Marker בדרך מקורית. המסר הוא שעיתון כלכלי הוא כלי עבודה ועל מנת שיהיה אפקטיבי ככל האפשר – יש לקרוא אותו בבוקר ואת הערב להקדיש למשפחה ולילדים ולאיכות חיים של תרבות הפנאי. אין ספק, שהחידוש של ספר הילדים המשעשע, שנכתב ע"י סידון ואויר ע"י קישקא, מבטיח סיפור ילדים מהנה וגם מעביר להורים באופן הברור ביותר את המסר לפיו מומלץ לאמץ מודל של תרבות העבודה המאפשר לאנשי ונשות עסקים, לשלב באופן האופטימלי בין הקריירה והמשפחה".



העתק של הספר "כמה טוב שיש דוב" ניתן לקרוא מקובץ ה- PDF המצורף להלן:

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים