רשת פתאל, המנהלת 18 מלונות בישראל ו-32 מלונות באירופה, מבצעת מהלך אסטרטגי להחדרת המותג הפרטי "ליאונרדו", אשר הושק לפני כשנתיים באירופה, במלונות הרשת בישראל.
החל מחודש יוני ובאופן הדרגתי, יושק המותג בכל המלונות העסקיים והעירוניים שמפעילה הרשת בישראל.
בשלב הראשון מדובר על 4 מלונות : מלון הבוטיק "ליאונרדו", שעתיד להיפתח בימים אלה באזור העסקים ברמת החייל , מלון 'בזל', שנרכש לפני כשנה וישופץ בקרוב ,מלון בחיפה (הפועל כיום תחת המותג 'מרידיאן') ומלון בבאר שבע (הפועל כיום תחת המותג 'גולדן טוליפ').
בהמשך תיבחן הרחבתו של המותג גם במלונות נוספים של הרשת בישראל.
המותג "ליאונרדו" הושק לפני כשנתיים באירופה, כמותג מלונאות חדש אשר כלל את כל המלונות שנרכשו ע"י מלונות פתאל וע"י קרן ההשקעות של פתאל למלונות עסקיים ועירוניים באירופה.
דוד פתאל, בעלים של פתאל ישראל ואירופה: "השקענו רבות בבניית מותג פרטי, בכוונה לפתח ולבסס אותו ב-32 מלונות באירופה ואך נכון שגם בפעילותנו בארץ נבחר לפעול באמצעות מותג הבית".
"ליאונרדו" נבחר על ידנו, לאחר סקרים שבצענו, להיות המותג העסקי המוביל של הרשת, הן בשל המודעות הגבוהה שלו והאהדה לה הוא זוכה בחו"ל והן בשל ערכי המותג המיוחסים לו. אין ספק שעד מהרה הוא יהפוך להיות המותג המוביל בתיירות העסקית גם בישראל.
הסלוגן המאפיין את המותג "ליאונרדו" הינו "THE ART TO FEEL AT HOME", אשר מתחבר למוטו האירוח של מלונותינו בישראל: "אנחנו מארחים באהבה".
עוד ציין פתאל, כי הוא מאמין שהחיבור בין המותגים בחו"ל ובישראל יאפשר ליצור מודעות גבוהה יותר למותג בקרב התיירות העירונית ולהגדיל את חלקה של רשת פתאל בתחום זה.
ענת סטריק-דהאן, סמנכ"ל השיווק והמכירות של רשת פתאל בישראל: "עד כה עסקה הרשת בניהול ושיווק מלונות נופש בעיקר. עתה, משנוספו להיצע שני מלונות בתל-אביב, מוקמת מחלקה מקצועית המתמחה בשיווק ארבעת המלונות העסקיים תחת מותג מוביל אחד, יתרון שיווקי מובהק שיתרום להעלאת המודעות בקרב הלקוחות העסקיים בעקר".
רשת פתאל מגייסת בימים אלו 200 עובדים למלון "ליאונרדו בוטיק" ומלון "ליאונרדו בזל "(בזל לשעבר), ששיפוצו יחל, כאמור, עם העברתו לניהול הרשת ביוני השנה.
רשת ליאונרדו אירופה כוללת כיום 32 מלונות, מהם 28 בבעלות חברת פתאל או בבעלות קרן ההשקעות הכוללת את החברות דלק בלרון, מגדל, מבטחים, מנורה מבטחים, דוראה ופתאל.
עד היום הושקעו 350 מליון יורו ברכישת הנכסים באירופה. נכון לעכשיו, לא צפויות רכישות נוספות בשנה הקרובה.
מחזור המכירות של הרשת באירופה עומד על 100 מליון יורו, ומועסקים בה 1800 עובדים.