סוכנות יחסי הציבור, דוניצה תקשורת, פתחה מחלקת אינטרנט חדשה, שתתמקד בתחום יחסי הציבור ברשת – בדגש על פעילות ברשתות החברתיות (social media).
בין השירותים שתציע המחלקה החדשה: מיפוי הזירה האינטרנטית, הרלוונטית לתחום פעילותו של הלקוח, בניית פורומים מקצועיים עבור הלקוחות באתרים המובילים, פעילות מול ובעזרת בלוגים, השקות מוצרים ושירותים ברשת, הפקת אירועי רשת ושילוב לקוחות ברשתות החברתיות.
"בעולם הדיגיטלי של היום, יותר ויותר אנשים הופכים מ'קהל צופה' ל'קהל פעיל' ומשתתף, מה שמוביל לשיח אינטרנטי גדול בהרבה מבעבר", אומר נחום דוניצה, מייסד ומנהל דוניצה תקשורת. "כל הודעה, תגובה או דיון בפורום, הם הזדמנות נהדרת להשפיע על הסביבה הוירטואלית ולהציב את הלקוח במרכז העניינים. יותר ויותר לקוחות, גם חדשים ובהחלט גם ותיקים, זקוקים ומעוניינים ליצור נוכחות מוגברת ברשת, והמחלקה החדשה שהקמנו תענה על צרכיהם. היכולת לדעת להפעיל כלי דוגמת הרשתות החברתיות היא קריטית להצלחה לא פחות מהיכולת לשליטה בכלי היח"צ המסורתיים יותר".
לתפקיד מנהלת המחלקה, שתמנה עם הקמתה 3 אנשי מקצוע, מונתה אפרת ברק (25), בוגרת מסלול חמ"ן שחקים (תלפיות), בעלת ידע רב במספר שפות תכנות, תקשורת נתונים ומתמטיקה גבוהה. מאחוריה רקע עשיר בכתיבה עיתונאית במספר מקומונים ועבודה כמנהלת שיווק בחברה לעיצוב ופיתוח אתרים ומתחזקת אתרי אינטרנט ארגוניים.