במאי 2017 דוריטוס משיק 2 טעמים חדשים: דוריטוס טאקו מקסיקני ודוריטוס טקסס גריל, כאשר הפעם הגולשים יהיו אלה שיבחרו מי מהטעמים החדשים הוא המועדף עליהם והם היו רוצים שיישאר על המדף.
בקמפיין השקה באמצעות חוליגנס, שייערך חודש, דוריטוס יקרא לגולשים להצביע עבור הטעם שהם רוצים להשאיר על המדף. הגולשים יוכלו להצביע ללא כל מאמץ.. אבל במהלך הפעילות, יינתנו גם "הצבעות בונוס" – בכל כמה ימים יהיה אתגר אחר, שיאפשר לצרכנים להצביע בצורה קצת יותר "מושקעת" – הצבעה ממקומות שונים, בזמנים שונים. כך למשל הגולש יצטרך לפעמים לצאת מהבית ולנסוע למקום ספציפי ולפעמים "רק" להיות ער, בשעה שלרוב ישנים בה. הגולשים יוכלו להצביע שוב, מדי יום, במגוון שיטות. ככל שדרך ההצבעה מאתגרת יותר, כך מקבלים יותר נקודות וסיכויי הזכייה גדלים!
את המהלך יובילו שלישיית הסטנדאפיסטים המדוברת ברשת ועל הבמה – "בערך" – גיורא זינגר, עומר בורשטיין ויוסי גבני. השלישייה תתחבר לכל אחת מהמשימות של דוריטוס, תחבר קטעים מצחיקים בסטייל שלה.
המהלך מבית דוריטוס משלב את המציאות והמרחב ה"אמיתי" לבין העולם הדיגיטלי במובייל. הפעילות תאפשר למשתמשים חווית מציאות מוגברת, כאשר המשימות שהם יבצעו יהיו תלויות במיקום שלהם, בזמן ביום ובפעולות פיזיות שהם עושים עם המכשיר הסלולארי שלהם. אתר הפעילות שפותח ייעודית עבור דוריטוס, מבוסס על זמן ומיקום ומשתמש בטכנולוגיות של Google earth ו-, Google maps במכשירים הסלולריים.