מותג האיפור והטיפוח ג'ייד מעלה לאוויר קמפיין טלוויזיה ודיגיטל חדש ובמרכזו שני סרטים בכיכובן של דורית רבליס ואביטל לנגר, שתי דוגמניות צעירות אשר סומנו כבר כדבר הבא בעולם האופנה הבינלאומי.
קמפיין הבשמים יעלה במהלך חודש מרץ ולקראת פסח, ותהיה לו המשכיות לאורך השנה עם סרטים נוספים סביב מוצרי ביוטי שונים של המותג ג'ייד, בטלוויזיה, בדיגיטל ותהיה לו נוכחות גם בערוצי המדיה הדיגיטילית של המותג ובהם דף הפייסבוק של ג'ייד, המונה למעלה מ- 220,000 עוקבים, דף האינסטגרם המונה למעלה מ-45 אלף עוקבים ועוד.
רגע לפני שיצאה לככב בתצוגות האופנה שבוע האופנה בפריס הספיקה דורית רבליס (17) להצטלם יחד עם אביטל לקמפיין חדש של מותג הביוטי ג'ייד שיעלה לאוויר במהלך חודש מרץ ולקראת חג הפסח לקידום הבשמים ICON MUSK OIL ו – ICON VANILLA BLACK מהבשמים הנמכרים ביותר בישראל.
דורית רבליס היא טופ מודל בינלאומית שצועדת על מסלולי תצוגות האופנה בשבוע האופנה בניו יורק ופריז. היא כיכבה על השער של מגזין האופנה VOGUE, וקטפה קמפיינים בינלאומיים למותגי ענק כמו CALVIN KLEIN M ,&,H POLO RALPH LAUREN, MASSIMO DUTTI.
אביטל לנגר (17) היא כוכבת עולה בעולם דוגמנית הבינלאומית ומי שסומנה כהבטחה הגדולה של השנה והספיקה לככב בקמפיין הבינלאומי של ZARA לצעוד על מסלולי תצוגות האופנה בשבועות האופנה הבינלאומיים. שתי הדוגמניות הצעירות, הן גם כוכבות רשת מקומיות ומחזיקות אף הן בדפי אינסטגרם עם עשרות אלפי עוקבים.
הסרטים בקמפיין מציגים סיטואציות מחיי היומיום של נשים צעירות ועכשוויות, עסוקות, מלאות עוצמה ומעצימות בזכות עצמן, בשפה ובויז'ואלים קצביים התואמים את הלך הרוח העכשווי בעולם הביוטי.