דורי-מדיה גרופ ו'אולפני אות' משיקים חברה משותפת: דורי-מדיה-אות. על פי תנאי ההסכם, דורי-מדיה גרופ תהיה בעלים של 51 % מדורי-מדיה-אות, ואולפני אות יחזיקו ב-49% הנותרים. שתי החברות יזרימו, לפי חלקן היחסי בחברה החדשה, סכום של 600 אלף דולר שיאפשר לדורי-מדיה-אות לרכוש את כל הציוד, הנכסים והפעילות מאולפני אות, ואלה יועברו לדורי-מדיה-אות.
נדב פלטי, מנכ"ל דורי-מדיה גרופ, חברת הטלוויזיה הבינלאומית המתמקדת בשיווק, הפצה, שידור ושיווק של טלנובלות, הודיע היום כי החברה חתמה על הסכם עם 'אולפני אות', חברה העוסקת בתחום תרגום, דיבוב, הכנת כתוביות ושכפול קלטות של חומרי וידאו ושמע. לפי ההסכם ישיקו השתיים את דורי-מדיה-אות, חברה משותפת שתעסוק בכל תחומי הווידיאו והשמע הטכניים עבור דורי-מדיה גרופ, וכן עבור לקוחות נוספים בארץ ובעולם.
בהמשך לשורת מהלכים אסטרטגיים נוספים של דורי מדיה ושיתופי פעולה מסחריים עליהם חתמה לאחרונה, ציין נדב פלטי כי תוצאותיה הכספיות בשנה המסתיימת ב-31 בדצמבר 2006 צפויות להיות חזקות הודות למכירות חדשות ורווחיות. כזכור, לפני כשבוע הודיעה החברה על מכירת טלנובלות בהיקף של 2 מיליון דולר בתערוכת מיפקום הכוללים אופציות בשווי 1.75 מיליון דולר נוספים. בקבוצה מעריכים כי רווחיה לפני מס בסוף 2006 יהיה מעל תחזיות השוק.
נדב פלטי אמר היום כי "ההחלטה להשיק את דורי-מדיה-אות באה בעקבות המכירות הבינלאומיות החזקות שלנו ובשל הצרכים הגדלים ללוקליזציה של תכני וידאו לשפות מקומיות. בשווקים שונים בעולם יש העדפות תרבותיות שונות בתחום הדיבוב והכתוביות. אולפני אות היא חברה מובילה בתחומה בארץ והחדירה שלה אל השוק הבינלאומי תהווה תפקיד חשוב עבור דורי-מדיה-אות. ככל שפעילות דורי-מדיה גרופ תגדיל את נפח המכירות, וככל שמעגל הלקוחות המקומי והבינלאומי שלנו יתרחב עוד יותר, תוכל דורי-מדיה-אות להוות תחום פעילות חדש ומשמעותי בקבוצה, ולהצעיד אותה קדימה."
עוד נמסר מהחברה כי מייסד אולפני אות והמנכ"ל, משה סדן, יעמוד בראש דורי-מדיה-אות.