נדב פלטי, יו"ר ומנכ"ל דורי מדיה גרופ הודיע היום כי החברה סיכמה לאחרונה עקרונות על הסכם בלעדי עם ענקית הטלוויזיה המקסיקנית TELEVISA, במסגרתו תפיץ דורי מדיה גרופ את הטלנובלות של TELEVISA בכל העולם וכן הגיעה דורי מדיה גרופ להבנה עם TELEVISA על הפצה נוספת של טלנובלות שיופקו בעתיד.
נדב פלטי ציין כי "הסיכום עם TELEVISAמעיד על האמון הרב שרוכשת החברה המקסיקנית בכוחה של דורי מדיה גרופ כמפיצת הטלנובלות המובילה בעולם."
בשלב ראשון סוכם על הפצת 3 הסדרות החדשות המובילות של החברה המקסיקנית: PATITO FEO ("הברווזון המכוער") – הלהיט החם ביותר בשוק הטלנובלות הארגנטינאיות בהפקה משותפת של TELEVISA וחברת Ideas del sur הארגנטינאית. RBD LA FAMILLIA – סידרה שבועית בת 13 פרקים המבוססת על הלהקה המצליחה מה"מורדים" המקסיקניים (עד היום מכרה הלהקה למעלה מ-10 מליון סי די ברחבי העולם). LOLA – הגירסה המקסיקנית לסדרה "פלורסיינטה" מבית דורי מדיה גרופ.
כזכור, דיווחה לאחרונה דורי מדיה גרופ כי בתערוכת מיפ-טי.וי שנערכה בחודש שעבר בקאן, מכרה החברה טלנובלות בסכום של 2.6 מיליון דולר לא כולל אופציות נוספות בהיקף של 3.68 מיליון דולר.
בנוסף נמכרה גם הטלנובלה החדשה "לה לולה" אשר צפויה להיות הלהיט הבינלאומי הבא בתעשיית הטלנובלות העולמית. דורי מדיה מכרה את הסדרה החדשה לגופי שידור ומפיקים מצרפת, רוסיה, מכסיקו, אלבניה, צ'ילה ואקוואדור – וזאת על אף העובדה שהסדרה נמצאת בשלבי הפקה ראשונים ובהסתמך על פרק הפיילוט בלבד.
דורי מדיה גרופ הינה חברה בינלאומית העוסקת בתחום הטלוויזיה, ומתמקדת בהפקה, הפצה, שידור ושיווק של טלנובלות. העסקאות הושלמו על ידי החברות הבנות של דורי-מדיה, שנמצאות בבעלותה המלאה, דורי-מדיה-אינטרנשיונל (DMI) ודורי-מדיה-דיסטריביושן (DMD).