נדב פלטי, נשיא ומנכ"ל דורי-מדיה גרופ, אמר: "כוחן של הטלנובלות שלנו הבטיח השתתפות מוצלחת נוספת ב-מיפקום. היה שם ביקוש גדול מצד קונים ומפיקים מכל העולם שהתעניינו בטלנובלות שלנו – גם בלהיטים החדשים שלנו, 'לה לולה' ו'פאטיטו', וגם בסדרות הוותיקות יותר כמו 'חיים שלי' ו'המורדים' שהמשיכו למכור יפה גם בגרסה המקורית שלהן וגם בפורמטים שיופקו במדינות השונות בגרסאות מקומיות. דורי מדיה גרופ ממשיכה להוות שותף משמעותי לערוצי טלוויזיה המעוניינים לשדר טלנובלות ופורמטים של טלנובלות ברשתות הטלוויזיה שלהם".
דורי מדיה גרופ, החברה הבינלאומית העוסקת בתחום הטלוויזיה, ומתמקדת בהפקה, הפצה, שידור ושיווק של טלנובלות, הודיעה כי חודש בלבד לאחר השתתפותה ביריד הטלוויזיה מיפקום בקאן, היא מכרה יותר מ-2,301 שעות של סדרות הטלנובלה והפורמאטים לגופי שידור ב-11 מדינות.
העסקאות, שהושלמו באמצעות החברות הבנות השוויצריות שבבעלותה המלאה של דורי מדיה גרופ – דורי מדיה אינטרנשיונל ודורי מדיה דיסטריביושן, אמורות להניב מכירות בהיקף כולל של 3.7 מיליון דולר. היקף המכירות הפוטנציאלי עשוי להגיע ל-6.6 מיליון דולר אם אופציות למכירה נוספת של שעות שידור ימומשו בחוזים הסופיים. כל העסקאות האלה הושלמו במיפקום, אבל מכירות נוספות צפויות להתבצע כתוצאה מהיריד, בעקבות השלמה של משא ומתן עם מספר חברות לפני סוף השנה.
מיפקום, יריד תוכן אודיו-ויזואלי שנערך בקאן, צרפת, הוא אחד מפסטיבלי הטלוויזיה הגדולים המיועדים לאנשי התעשייה מכל העולם. דורי-מדיה השתתפה בו שוב באוקטובר, והשתמשה בהזדמנות שניתנה לה כדי להציג את ארכיון השידור שלה, הכולל 4,000 שעות שידור של טלנובלות, בפני אנשי תעשיית הטלוויזיה.
בין השאר מכרה דורי מדיה במהלך מיפקום את הסדרות הבאות: 'לה לולה', 'פאטיטו', 'חיים שלי', 'המורדים', 'חואניטה' ו'האלופה'.