דורסל פונה לצעירים עולה בקמפיין פרסום בכ- 100 מועדונים, פאבים וברים ברחבי הארץ

חברת "דורסל" יצרנית הסוללות, יוצאת בקמפיין לצעירים בכ- 100 פאבים וברים ברחבי הארץ באמצעות חברת המדיה לצעירים "לעמק התודעה".



הקמפיין יעלה במהלך חודש אוגוסט ויכלול 2 סוגי מודעות המבוססות על קונספט של עוצמה, אותה מספקת סוללת דורסל. מודעה אחת תציג גבר ומודעה נוספת תציג אישה.



הפרסום נעשה באמצעות חברת "לעומק התודעה" במטרה לפנות לצעירים בגילאי 30 – 18. חברת לעומק התודעה הינה חברת המדיה המתמחה בצעירים בגילאי 18-30.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים