דיאט קוקה-קולה בפעילות בקמפוסים הממשיכה את הקונספט: "Do what feels good"

מותג דיאט קוקה-קולה החל בפעילות בקמפוסים ובמכללות ברחבי הארץ ברוח הסלוגן של המותג–Do what feels good" ". במסגרת הפעילות בהשקעה של כ- מיליון ₪, עוצב בקבוק -200 מ"ל ע"י גרפיק –דיז'ין עם טיפים ייחודיים לסטודנטים ברוח אווירת ה-feel-good שהמותג מעוניין לשדר.



עדית פרידמן,מנהלת מותג דיאט קוקה-קולה: "המהלך הנוכחי של דיאט קוקה-קולה הותאם במיוחד לפתיחת שנת הלימודים האקדמית ומטרתו המרכזית להזכיר לציבור הרחב של הסטודנטים שגם בלהט הלימודים האינטנסיביים מומלץ לא לשכוח את אותם דברים שעושים לכולנו טוב . גישה זו הובילה אותנו לעצב בקבוק ייחודי המורכב מקולאז' של סיטואציות הממחישות את רגעי הfeel-good בשגרה היומיומית של הסטודנטים מתוך נקודת מבט מקורית ועם גישה אופטימית לחיים, כאשר המותג מהווה חלק בלתי נפרד מהחוויה".



הפעילות של דיאט קוקה-קולה תיערך במהלך החודש הקרוב בקמפוסים ובמכללות שברחבי הארץ.


אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

גיימינג
אוליביה רודריגו X LANCOME CREDIT LANCOME
פרופ אלי גימון - ללא קרדיט